۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۷۵۲۴۱
آیت الله کعبی:

حضور حماسی و پرشور مردم پاسخی قاطع به دشمنان و فتنه گران بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله کعبی حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن را پاسخی قاطع به دشمنان و فتنه گران دانست.
 آيت الله کعبي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در حاشیه حضور خود در جمع راهپیمایان، در سخنانی از حضور حماسی و پرشور آحاد مختلف جامعه در این راهپیمایی قدردانی کرد و گفت: مردم قم در راهپیمایی امسال از سال های قبل حضوری پرشورتر داشتند و با شور و نشاط خاصی در صحنه دفاع از آرمان های امام، انقلاب و رهبری حاضر شدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حوادث بعد از انتخابات و فتنه های اخیر تاکید کرد: ملت ما هر زمان احساس کنند که نقشه های دشمنان علیه انقلاب و ارزش ها بیشتر و شدیدتر شده است با حساسیت و وظیفه شناسی بیشتری در صحنه حاضر می شوند و پاسخ فتنه گران و دشمنان را می دهند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در این راهپیمایی در واقع پاسخی قاطع و محکم به فتنه گران و دشمنان انقلاب بود و مردم همچنین با آرمان های امام، انقلاب و رهبری تجدید پیمان کردند.

آیت الله کعبی بیان داشت: مردم در این راهپیمایی باشکوه و به طور منسجم به میدان آمده و با سر دادن شعارهای وحدت بخش وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و ارزش های والای آن نشان دادند. /924/پ202/ج


ارسال نظرات