۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
کد خبر: ۷۵۲۴۴۶

رهبر معظم انقلاب اسلامی آراء خود را به صندوق انداختند + فیلم

رهبر معظم انقلاب اسلامی آراء خود را به صندوق انداختند + فیلم
حضرت آیت الله خامنه ای با حضور در پای صندوق رأی، در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله خامنه ای، صبح امروز جمعه در آغازین لحظات شروع رای گیری، در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

رهبر معظم انقلاب با حضور در کنار صندوق سیار شماره 110 مستقر در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) پس از طی فرایند اخذ تعرفه، رأی خود را در صندوق انداختند.

تعداد بازدید : 7

ایشان پس از شرکت در انتخابات خطاب به خبرنگاران و جمع حاضر سخنانی را در اهمیت شرکت در انتخابات و لزوم حضور در اول وقت و سرعت برای انجام این کار خیر تأکید کردند.

این مراسم که با حضور بیش از یک صدتن از خبرنگاران رسانه‌های داخلی و بین‌المللی برگزار شد، به صورت زنده از از رسانه‌های داخلی و خارجی پخش شد.

فرایند دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به همراه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح امروز یازدهم اسفندماه 1402 به ایستگاه اخذ رأی رسیده و تا ساعت 18 امشب ادامه خواهد داشت. تمدید زمان انتخابات و رای گیری به نظر وزیر کشور بستگی دارد.

ارسال نظرات