۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۷۵۲۴۶۳
جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مرند در گفت‌وگو با رسا:

هدف از انتخابات تحقق ایران قوی است

هدف از انتخابات تحقق ایران قوی است
سرهنگ پاسدار عابدینی با اشاره به انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ گفت: انتخابات موجب تحول آفرینی و تحقق ایران قوی خواهد شد.

سرهنگ مهدی عابدینی جانشین سپاه شهرستان مرند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزارز رسا در آذربایجان شرقی، با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ گفت: هدف نهایی تمامی تلاش ها در همه‌ی صحنه های نظام جمهوری اسلامی تحقق ایران قوی است و یکی از ابزار های مهم تحقق این هدف انتخابات می باشد.

وی اظهار کرد: انتخابات تحقق ایران قوی می شود، حضور هر چه بیشتر مردم باعث افزایش قدرت نرم ایران و در نهایت افزایش قدرت منطقه‌ای و بین المللی ایران خواهد بود، لذا مردم شریف ایران با درک حساسیت انتخابات و تاثیر آن در نظام جمهوری اسلامی حضور حداکثری و قاطعانه در صحنه‌ انتخابات خواهند داشت.

جانشین سپاه ناحیه شهرستان مرند تصریح کرد: با عنایت به اینکه جامعه ای در وضعیت موجود خود یک سری مشکلات و مسائل مختلفی می باشد و راهکار حل مسائل تحول گرایی و ارائه راهکار های جدید منصفانه می باشد، با توجه به اینکه انتخابات در هر جامعه‌ای باعث تحول آفرینی می گردد و موجب می شود استعداد ها و ظرفیت های جدید در جامعه فرصت ظهور و بروز پیدا کنند، در نتیجه موجب قوی تر شدن آن جامعه می گردد. 

سرهنگ پاسدار عابدینی در پایان خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات موجب تحول آفرینی و تحقق ایران قوی خواهد شد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات