۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۷۵۲۵۲۲
حجت الاسلام والمسلمین مطیعی:

عشق به رهبری و نظام انگیزه اصلی مردم از حضور در انتخابات است

عشق به رهبری و نظام انگیزه اصلی مردم از حضور در انتخابات است
نماینده ولی فقیه در استان سمنان از حضور مردم در انتخابات به عشق به مقام معظم رهبری، نظام جمهوری اسلامی، ایران و ملت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان صبح امروز پس از شرکت در انتخابات در مسجد المهدی (عج) سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد.
 
وی گفت: خدا را شاکریم که شور و نشاط مطلوبی در کشور و در استان و شهرستان سمنان به وجود آمده است و اقشار مختلف مردم در حال حضور در شعب اخذ رأی هستند.
 
امام جمعه سمنان با بیان اینکه حضور مردم به معنای همراهی آنان با نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: بسیاری از مردم انگیزه خود از حضور در انتخابات را عشق به مقام معظم رهبری، نظام جمهوری اسلامی، ایران و ملت عنوان می‌کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ادامه داد: حضور اقشار مختلف مردم استان سمنان به‌ویژه رأی‌اولی‌ها پای صندوق‌های رأی به معنای مشارکت در امر تعیین سرنوشت خود است.
 
وی با اشاره به تبلیغات وسیع دشمن برای تضعیف حضور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: مردم وقتی مخالفت دشمن با حضورشان در انتخابات را می‌بینند، اهمیت انتخابات را به‌خوبی تشخیص می‌دهند و در این امر مهم مشارکت می‌کنند.
ارسال نظرات