۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۷۵۲۵۲۴
تولیت آستان قدس رضوی مطرح کرد؛

شرکت در انتخابات، وظیفه ملی و دینی/امنیت و اقتدار کشور، اصل است + فیلم

شرکت در انتخابات، وظیفه ملی و دینی/امنیت و اقتدار کشور، اصل است + فیلم
تولیت آستان قدس رضوی در جریان انتخابات دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی که صبح امروز در یکی از شعبه‌های اخذ رای حرم مطهر رضوی حضور پیدا کرده بود در جمع خبرنگاران، گفت: عزیزانی که در انتخابات شرکت می‌کنند از حق خود استفاده کرده و به وظیفه ملی و دینی خود عمل می‌کنند. اما خطاب به آن عزیزانی که هنوز تصمیم نگرفته‌اند یا تصمیم به شرکت‌نکردن در انتخابات دارند، عرض می‌کنم ما باید در مسائل اصل و فرع را مراعات کنیم.

وی افزود: ممکن است گلایه‌ها و مطالباتی داشته باشند که بعضاً صحیح و به‌حق هم باشد، ولی یک انسان خردورز و دوراندیش هیچ‌گاه مسائل اصلی را فدای فرعی نمی‌کند، بلکه مسائل فرعی را فدای اصلی می‌کند.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: کسی که سلامت جان او در خطر است و اموال خود را می‌فروشد تا سلامتی خود را بازیابد را سرزنش نمی‌کنند. در انتخابات و مسائل سیاسی و اجتماعی هم مسائل اصلی و فرعی وجود دارد. گلایه‌ها و انتقادات و مطالبات به‌حقی ممکن است باشد، اما نباید فدای اصل شود.

وی تاکید کرد: امنیت کشور، اقتدار کشور، حفظ تمامیت ارضی کشور و یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان این ملت و کشور، اصل است.

تولیت آستان قدس رضوی ابراز امیدواری کرد که امروز، حضور شورانگیز و مسئولانه مردم در یک امر مهم اصلی کشور را شاهد باشیم.

 

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات