۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۵۲۵۳۶
تولیت حرم شاهچراغ:

امروز مردم یک حماسه جاودان دیگری را خلق خواهند کرد

امروز مردم یک حماسه جاودان دیگری را خلق خواهند کرد
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری گفت: با این جمعیتی که از ابتدای رای گیری آمده اند، ان شاءالله یک گام و حماسه بزرگ خلق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) همزمان با آغاز فرآیند رأی‌گیری داوزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حقیقتا مردم بزرگ ایران همیشه نقش آفرین و حماسه آفرین بوده‌اند.

وی افزود: امروز 11 اسفندماه باز هم مردم در این روز مهم ان شاءالله یک حماسه جاودان را خلق خواهند کرد و ارادت و وفاداری خود را به خون مطهر شهدای عزیز و اهل بیت عصمت طهارت و مقام معظم رهبری نشان خواهند داد.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) تصریح کرد: از اول صبح، این حرم مطهر شاهد حضور جمع بزرگی از مردم بود که منتظر بودند تا شعبه‌های اخذ رأی باز شود و رأی خود را به صندوق بیندازند.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری با اشاره به وجود 5 شعبه اخذ رأی در حرم مطهر شاهچراغ(ع)، گفت: با این جمعیتی که از ابتدای رأی گیری آمده، ان شاءالله یک گام بزرگ و یک حماسه بزرگ خلق خواهد شد.

ارسال نظرات