۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۷۵۲۵۷۱
امام جمعه موقت کاشان:

هر رأی ملت ایران تیری بر قلب دشمن است

هر رأی ملت ایران تیری بر قلب دشمن است
اصفهان – حجت الاسلام احتشام هر رأی ملت ایران را تیری بر قلب بدخواهان و دشمنان اسلام و نظام دانست و گفت: انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علی احتشام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، گفت: هر رأی ملت ایران تیری بر قلب دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امروز ۱۱ دوم اسفند ماه آزمون دیگری در پیش روی ما قرار دارد، اظهار داشت: انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به این فرمایش امام خمینی (ره) که مجلس عصاره ملت ایران است، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در رابطه با اهمیت حضور در انتخابات می‌فرماید، حضور مردم در انتخابات، کشور را بیمه می‌کند.

حجت الاسلام احتشام آراء مردم را تیری بر قلب بدخواهان و دشمنان اسلام و نظام و انقلاب دانست و گفت: همه آن‌هایی که در این امتحان الهی شرکت می‌کنند باید متوجه باشند رای دادن علاوه براینکه قانون است یک حکم شرعی عینی است که مانند نماز بر همه واجب است.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه قبل از فرا رسیدن روز انتخابات و انتخاب مورد نظر، تحقیق همراه با بصیرت از کاندیدا‌ها ضروری است، گفت: اگر با تحقیق به نتیجه‌ای نرسیدیم وظیفه ما مشورت با افراد آگاه، مؤمن و مورد وثوق است.

حجت الاسلام احتشام شرکت در انتخابات را توصیه و سفارش همه شهدا دانست و ابراز امیدواری کرد با انتخاب ملت بزرگ ایران ضمن مأیوس شدن استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، شاهد مجلسی فعال، ولایتمدار و به حق انقلابی باشیم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات