۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۷۵۲۵۸۲
فرمانده سپاه لرستان:

مردم ایران همواره پای نظام هستند

مردم ایران همواره پای نظام هستند
فرمانده سپاه لرستان گفت: مردم ایران همواره پای کلیت نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در یک صف واحد روبروی دشمن خواهند ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سرردار نعمت‌اله باقری، امروز با حضور در شعبه ۲۳ اخذ رای خرم‌آباد رای خود را در صندوق انداخت. فرمانده سپاه لرستان در جمع خبرنگاران گفت: براساس آمار و گزارش‌ها از ساعت ۸ صبح مردم حضور جانانه‌ای پای صندوق‌های رای دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم استان آن چیزی که درباره گذشته آنها بیان شده است امروز ثابت کردند، افزود: مردم لرستان با حضور خود پای صندوق‌های رای، ولایت‌مداری، انقلابی‌گری و پای ارزش‌های نظام و انقلاب بودن را ثابت کردند.

فرمانده سپاه لرستان خطاب به دشمنان ایران افزود: اگر چه ممکن است در ایران مشکلات و یا اختلافات سلیقه‌ای وجود داشته باشد، اما هر زمان که پای کلیت نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در میان باشد در یک صف واحد روبروی دشمن خواهند ایستاد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندو‌ق‌های رای افزود: مردم امروز صف واحد بودن را نشان دادند و این یک پیروزی به نفع مردم و یک شکست برای دشمن خواهد بود.

سردار باقری با بیان اینکه دشمن به دنبال مشارکت ضعیف مردم در انتخابات بود، افزود: مجموعه سپاه استان در حوزه برقراری امنیت انتخابات با کمک نیروی انتظامی در بیش از ۶۵۰ صندوق مستقل و تعدادی نیز با کمک نیروی انتظامی در تامین امنیت انتخابات مشارکت دارد.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامنی در فضای انتخابات است، افزود: با همکاری مجموعه‌های نظامی و انتظامی به صورت ویژه نیروی انتظامی و بسیج امنیت انتخابات لرستان فراهم شده است.

سردار باقری گفت: علی‌رغم تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در برخی از شهرهای استان تا کنون موضوع امنیتی نداشتیم و ان‌شاالله تا پایان رای‌گیری نیز نخواهیم داشت.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات