۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۷۵۲۶۷۵
حجت‌الاسلام عقیلی:

چشم دوست و دشمن به مشارکت مردم در انتخابات بود

چشم دوست و دشمن به مشارکت مردم در انتخابات بود
اصفهان – امام جمعه شهر بادرود گفت: چشم دوست و دشمن به مشارکت مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری بود.

حجت‌الاسلام علی اصغر عقیلی در گفت,گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: اندیشمندان منصف غربی به وجود دموکراسی در ایران اذعان دارند، اما اگر چنانچه در ایران کوچکترین اتفاقی رخ بدهد فریادشان مبنی بر عدم دموکراسی درایران گوش فلک را کر می‌کند.

وی با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تحقق ۴ اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات اظهار داشت: دولت به عنوان مجری انتخابات تمام امکانات خود را برای تحقق ۴ اصل مورد انتظار رهبر انقلاب بکار گرفت و انتخابات خوب و پرشوری برگزار شد.

وی افزود: امسال انتخابات سالم رقابتی با مشارکت بالایی برگزار شد که همین مشارکت بالا عامل ارتقای امنیت ملی و اعتماد عمومی شد و همه دستگاه‌ها به وزارت کشور برای اجرا و برگزاری انتخابات کمک کردند.

حجت‌الاسلام عقیلی برگزاری انتخابات دو نهاد مهم نظام جمهوری اسلامی را از جمله مهمترین رخداد‌های انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر دانست و افزود: چشم دوست و دشمن به مشارکت مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری بود.

وی یادآور شد: تنور این انتخابات بر خلاف تمام دوره‌های گذشته در روز‌های نخست امسال از سوی امام خامنه‌ای روشن شد و از مسئولان مرتبط، تعیین راهبرد برای چهار محور مهم «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخاباتی» را مطالبه کرد و از همه ارکان انتخابات برای تحقق انتخاباتی «خوب، سالم و با مشارکت بالا» دعوت کرد.

امام جمعه شهر بادررود ادامه داد: در همین راستا از همه فرهیختگانی که از نظر علمی، عملی و اخلاقی، شاخص خدمتگزاری بی‌منت و صادقانه در سنگر مجلس شورای اسلامی را در خود می‌دیدند و در کارنامه فعالیت‌های‌شان به جریان‌های قدرت و ثروت وابستگی نداشتند و در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیگیری مطالبات مردم و امام امت با کسی رودربایستی نداشتند دعوت شد تا از فرصت قانونی پیش ثبت‌نام انتخاباتی استفاده کنند.

وی افزود: حضور فعالانه نیرو‌های انقلاب سبب امیدواری بدنه اجتماعی دلداده به ارزش‌های انقلاب اسلامی و کمک به تحقق مطالبه رهبری انقلاب در خصوص «مشارکت و رقابت» در انتخابات شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات