۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۵۲۷۴۷

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کاشان در پی ارتحال آیت‌الله امامی کاشانی

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کاشان در پی ارتحال آیت‌الله امامی کاشانی
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی رحلت عالم ربانی و فقیه انقلابی مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد امامی کاشانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان ارتحال فقیه مجاهد آیت الله محمد امامی کاشانی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کاشان به شرح زیر است:

متن کامل 
بسم الله الرحمن الرحیم:

ارتحال عالم ربانی و فقیه انقلابی مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد امامی کاشانی را به محضر امام عصر ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله و بیت شریف و همه علاقمندان ایشان خصوصا؛ علماء گرانقدر و عموم ملت عظیم الشان ایران به ویژه مردم منطقه کاشان تسلیت عرض می‌کنم.

در علم و عرفان ایشان همین بس که آیه شریفه "کونوا ربانین بما کنتم تعلمون الکتاب و بما کنتم تدرسون" ۷۹/ آل عمران را در خود متجلی ساخت و اختصاص شدید به باریتعالی داشت.

در ولایت، عشق به «حجت غائب» در گفتار و رفتارش موج می‌زد.

در بصیرت، قبل از انقلاب از مروجان امام راحل عظیم الشان و بعد از انقلاب از حافظان و مدافعان ولایت فقیه و ارکان انقلاب اسلامی در مجلسین خبرگان و شورای اسلامی، امامت جمعه، فقیه شورای نگهبان، عضومجمع تشخیص نظام

در بعد اجتماعی و علمی، تالیف کتاب درباره مولا عج الله تعالی فرجه؛ تولیت مدرسه عالی شهید آیت الله مطهری و شعبات آن از جمله مشهد، سیستان و یزد و خدمات متعدد اجتماعی و حوزوی در کاشان در کارنامه ایشان وجود دارد.

امید است که خداوند کریم در این ماه شعبان ایشان را محفوف به رحمت و رضوان خود سازد و صبر و آرامش و سکینه خود را همراه پاداش صلوت به صابران به بیت شریفشان نازل فرماید./۱۳۰۷/

سیدسعید حسینی
۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات