۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۷۵۲۷۶۹
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در گفت‌وگو با رسا:

مسئولان به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رسیدگی بیشتری داشته باشند

مسئولان به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رسیدگی بیشتری داشته باشند
امام جمعه تبریز تأکید کرد که مسئولان باید به درد مردم بیشتر رسیدگی کنند مخصوصا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را بیشتر رسیدگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، ضمن تقدیر و تشکر از ملت بزرگ ایران اسلامی برای شرکت در انتخابات، افزود: با خلق حماسه ای دیگر در تقویم سربلندی های این سرزمین پهناور جلوه ای دیگر از آگاهی و موقع شناسی و زمان شناسی مومنانه و انقلابی خود را در محک آزمایش جهانیان و مستکبران مداخله جو قرار دادند.

وی ادامه داد: یقین داریم حماسه حضور و بلوغ سیاسی ملت آگاه و همیشه در صحنه ما بمباران تبلیغاتی دشمنان و حجم سنگین جنگ روانی آنان برای بی رونق ساختن انتخابات را به حبابی پوچ تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: صادقانه ترین نظام مردم سالار به پشتوانه این ملت بزرگ با جمهوریت و اسلامیت، صدور قطعنامه و تحریم انتخابات، سیاه نمایی در خصوص مدیریت کشور، تلقین دلسردی و بی تفاوتی مردم و به خصوص پیشگویی های تبلیغاتی و شیطانی در برابر مشارکت نکردن جوانان را در هم شکست.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: مردم شریف آذربایجان قهرمان به همراه مردم شریف ایران با مسئولیت شناسی از زن و مرد، پیر و جوان، شهری و روستایی گرفته بار دیگر به میدان آمدند و با لبیک به ندای رهبر عزیزتر از جانمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی وکالت خود در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را به کسانی سپردند که با آگاهی، تدین، نخبگی و پختگی روحیه ضد استکباری مقتدر و دردشناس و مردم گرا در میدان باشند.

امام جمعه تبریز بیان کرد: اکنون که مردم با همه سلایق و گرایش ها از این امتحان الهی سربلند و سرافراز بیرون آمدند و اتحاد ملی، نمود عینی پیدا کرد متواضعانه با تمام وجود از دل و جان باز آفریننده هستی را سپاس می گویم که دست قدرت خود را در عزم و ایمان و بصیرت مردم عزیز نمایان ساخت و بر خود لازم می دانم از حضور شورانگیز آحاد مردم وفادار و مومن به نظام و انقلاب اسلامی که سرزندگی و بالندگی این انقلاب را به رخ دنیا کشیدند قدردانی کنم.

وی با اشاره به وظیفه مسئولین نسبت به مردم تاکید کرد: این بار وظیفه مسئولین است بعد از راهپیمایی عظیم 22 بهمن و حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید به درد مردم رسیدگی بیشتر بکنند، به مشکلات مردم مخصوصا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را بیشتر رسیدگی کنند تا پیش این مردم شریف، متدین و غیرتمند شرمنده نباشیم.

وحید نستوهی
ارسال نظرات