۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۵۲۷۸
فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

هیچ‌ مشکل امنیتی در راهپیمایی قم وجود نداشت

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: خوشبختانه مردم قم در کمال آرامش و با نظمی مثالزدنی راهپیمایی 22 بهمن ماه را برگزار کردند و بحمدلله هیچ مشکل امنیتی در راهپیمایی امروز وجود نداشت.
حضور مردم در سي و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي - قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی توکلی فرمانده نیروی انتظامی استان قم، در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری رسا، مبنی بر اینکه آیا مشکل خاصی در برگزاری راهپیمایی امروز مشاهده شده است؟ گفت: با توجه به تدابیر انجام شده، خوشبختانه مردم قم در کمال آرامش و با نظمی مثالزدنی راهپیمایی 22 بهمن ماه را برگزار کردند و بحمدلله هیچ مشکل امنیتی در راهپیمایی قم وجود نداشت.

وی در ادامه با ستایش حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن، از حضور باشکوه و پرشورتر مردم در مقایسه با سال‌های گذشته در قم خبر داد و گفت: بحمدلله مردم آگاه و زمان شناس قم با حضور پرشور خود در این راهپیمایی نشان دادند که وحدت کامل بین آنان برقرار است و اجازه نمی‌دهند دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام وحدت آنها را از بین ببرند.

سردار توکلی با اشاره به در نظرگرفته شدن ده مسیر برای عبور راهپیمایان در قم تاکید کرد: خوشبختانه تمامی این مسیرها مملو از جمعیت و راهپیمایان بود و مردم نشان دادند که هیچ‌گاه دست از انقلاب و جمهوری اسلامی ایران بر نخواهند داشت و همواره حامی و وفادار به انقلاب باقی خواهند ماند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم در بخش دیگری از سخنانش حضور مردم قهرمان قم را در این راهپیمایی باشکوه نشانگر بصیرت بالا و وفاداری آنان به انقلاب اسلامی و ارزش ها و آرمان های والای آن دانست و گفت: مردم با شرکت گسترده و حضور پرشور خود نشان دادند ذره‌ای در دفاع از ارزش‌های اسلامی کوتاه نمی آیند. /924/ت302/ص
ارسال نظرات