۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۷۵۲۸۲۵
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمانشاه:

نقشه های دشمن در رابطه با انتخابات شکست خورد

نقشه های دشمن در رابطه با انتخابات شکست خورد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام جلیلیان گفت: رسانه‌های غربی با عصبانیت از حضور مردم در انتخابات یاد می‌کنند و این به معنای شکست نقشه‌های دشمن است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان در مراسم تجلیل از جهادگران تبیین کرمانشاه که در دانشگاه رازی این استان برگزار شد، اظهار داشت: در روز ۱۱ اسفندماه مردم ایران بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه آفریدند و عمل صالحی را در کارنامه خود به ثبت رساندند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمانشاه گفت: رسانه‌های غربی با عصبانیت از حضور مردم در انتخابات یاد می‌کنند و این به معنای شکست نقشه‌های دشمن است و البته این حضور مردم مسئولیت مسئولان بیشتر می‌کند.
 
حجت‌الاسلام جلیلیان تصریح کرد: از تمام افرادی که زمینه مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کرده و جهاد تبیین را برعهده گرفتند تشکر و قدردانی می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: جهاد تبیین تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد زیرا تقابل جبهه حق و باطل همواره وجود دارد و باید بدانیم جهاد تبیین به معنای روشنگری حقایق است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمانشاه افزود: نیروهای مسلح کشور با بهره‌گیری از تمام امکانات قدرت بازدارندگی کشور را افزایش دادند و توانسته‌اند کشور را در مقابل تهدیدات حفظ کنند.
 
حجت‌الاسلام جلیلیان بیان کرد: جهاد تبیین فریضه‌ای واجب، فوری، قطعی و عینی است و بر تمام خواص جامعه مانند، اساتید دانشگاه و حوزه واجب است که نسبت به روشنگری حقایق اقدام کنند و حضرت زهرا (س) نمونه فردی است که جهاد تبیین را به ثمر رساندند.
 
وی اضافه کرد: حرکت امام حسین(ع) نیز در راستای جهاد تبیین و آگاهی مردم شکل گرفت زیرا در روز عاشورا نیز ایشان با خطبه‌های خود زمینه آگاهی مردم را فراهم کردند و همین روشنگری سبب ایستادگی مردم را در مقابل دشمن فراهم می‌کند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمانشاه گفت: مهم‌ترین اقدام دشمن در جنگ نرم دشمنان هدف قراردادن اعتقادات و باورهای مردم است و وظیفه فرهیختگان در این عرصه روشنگری و جهاد تبیین است.
 
حجت‌الاسلام جلیلیان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین تاکید دارند و ما نیز باید برای عمل به منویات ایشان در این راستا گام برداریم زیرا خواست دشمن ناامید کردن مردم است./1400/
ارسال نظرات