۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۷۵۲۹۶
حجت الاسلام ابوترابی:

مردم با شناخت فرصت‌ها زمینه اقتدار نظام را فراهم کردند

خبرگزاری رسا ـ نائب رییس مجلس گفت: مردم با شناخت فرصت‌ها، آسیب‌ها و تهدیدها؛ زمینه اقتدار و عزت نظام را فراهم کردند.
ابوترابي نائب رييس مجلس شوراي اسلامي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی، نائب رییس مجلس شورای اسلامی، امروز در آیین کلنگ‌زنی مجموعه بیمارستانی فوق ‌تخصصی چشم‌ پزشکی در سرعین اردبیل اظهار داشت: مردم ایران، مردم هوشمند، بابصیرت و زمان‌شناس بوده و هستند؛ همچنین توانسته در هر دوره ای از تاریخ این کشور، دشمنان را مأیوس کنند.

وی خاطر‌نشان کرد: مردم با شناخت فرصت‌ها، آسیب‌ها و تهدیدها با حضور به موقع خود در صحنه‌های مختلف زمینه عزت و اقتدار نظام و یأس دشمنان را فراهم آورده است.

حجت الاسلام ابوترابی ادامه داد: مردم در سایه تلاش‌های علمی فرزندان خود در قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه قرار گرفته و هیچ ابرقدرتی نیز قادر نیست جلوی این گسترش علم و فناوری‌ها را بگیرد.

وی تصریح کرد: دستاورد عظیمی که انقلاب اسلامی برای ملت ما به ارمغان آورده دستاورد عظیم در حوزه استقلال علمی، تحقیقات و پژوهش است که خوشبختانه امروز با دامنه‌ای گسترده‌تر در حال شکل‌گیری است.

نائب رییس مجلس گفت: در حوزه پزشکی نیز در سال‌های اخیر نخبگان زیادی از این سرزمین ظهور و بروز کردند و امروز در جای‌جای دنیا با نام انقلاب و ایران به افتخارآفرینی مشغول هستند.

حجت الاسلام ابوترابی با ابراز خرسندی از دلسوزی و اعلام آمادگی جراحان و پزشکان معروف ایرانی مقیم خارج برای مشارکت در سازندگی و عمران کشور به خصوص در حوزه بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: این جای بسیار خوشحالی است که چنین انسان‌های فرهیخته، با وفاداری به اعتقادات و ارزش‌ها و فهم عمیق خود زمینه‌ساز رشد و گسترش فرهنگ ناب اسلامی و گسترش علم را که از هر سو دین مبین به آن توصیه کرده است، مد‌نظر قرار دادند./935/پ202/س

ارسال نظرات