۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۷۵۳۰۰۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خبر داد؛

اجرای طرح «سلام شهید» در لرستان

اجرای طرح «سلام شهید» در لرستان
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به برگزاری طرح سلام شهید، گفت: این طرح ۲۲ اسفند و در ماه رمضان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی در چهارمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با محوریت هفته شهید برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور مردم ولایی استان لرستان در انتخابات ۱۱ اسفند ماه اظهار داشت: به مناسبت هفته شهید زنگ سبز ایثار در مدارس استان به صدا در آمد و قرار شد این حرکت به عنوان الگو در سال های آینده نیز برگزار شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: به مناسبت روز درختکاری نیز در استان ۱۶ درخت به نیابت از ۱۶ شهید کاشته شد.

وی در ادامه عنوان کرد: مراسم غبارروبی شهدا فردا ساعت ۱۰ صبح همزمان با سراسر کشور در خرم آباد نیز برگزار می شود.

حجت الاسلام هاشمی برپایی میز خدمت در روز جمعه، همایش شهدای غریب و راهیان نور را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری طرح سلام شهید، خاطرنشان کرد: این طرح ۲۲ اسفند و در ماه رمضان برگزار می شود.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: در اجرای این طرح ۳۰ مدیرکل و ۳۰ روحانی در منزل ۳۰ خانواده شهید حضور خواهند یافت و مراسم جزء خوانی قرآن برگزار می شود و هدف این است که به صورت همزمان در ۱۱ شهرستان ۱۱ بار ختم قرآن انجام شود.

وی در ادامه به اجرای طرح شورای مشاورین دستگاه های اجرایی کشور و تقدیر از مشاورین برتر با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی اشاره کرد و گفت: در استان لرستان نیز از مشاور ایثارگران به عنوان مشاور برتر تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به آمار شهدای نخبه استان بیان کرد: یادواره شهدای نخبه نیز با محوریت ۱۴ شهید نخبه برگزار می شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات