۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۶۲۱۲۱۶
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در ناحیه مقاومت حضرت روح الله برگزار می شود

بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در ناحیه مقاومت حضرت روح الله برگزار می شود
سرهنگ آرزومندی گفت: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در ناحیه مقاومت حضرت روح الله(ره) با مشارکت حداکثری مردم در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ اصغر آرزومندی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله باقرشهر، امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات همین ستاد برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال تجارب 8 ساله جنگ تحمیلی به نسل جوان است.

وی افزود: بر همین اساس بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به صورت متنوع در ناحیه حضرت روح الله(ره) و با مشارکت حداکثری مردم در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

سرهنگ آرزومندی با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس، ابراز کرد: بازدید از موزه دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت همزمان با اولین روز سال تحصیلی دانش آموزان، برگزاری شب شعر، غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدا، و ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی از جمله برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله باقرشهر ادامه داد: همچنین از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده می توان به دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، نصب بنر در فضای شهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای بسیج دانش آموزی و پخش وصیت نامه شهدا اشاره کرد.

وی افزود: همچنین برگزاری مسابقه ورزشی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اکران فیلم با موضوع دفاع مقدس در مدارس، برگزاری اردوی جهادی، افتتاح دو پایگاه بسیج در بخش فشافویه، بازسازی معابر و مدارس و غیره از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است که در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

سرهنگ آرزومندی درخصوص پیاده روی جاماندگان حسینی، خاطرنشان کرد: پیش بینی ها حاکی از آن است که امسال 40 هزار زائر در مسیرهای سه گانه باقرشهر به سوی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) حضور خواهند داشت و با جلساتی که با مسؤولان شهری داشتیم تمهیدات لازم برای حضور جاماندگان حسینی در این پیاده روی اتخاذ شده است./813/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 8

 

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات