۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۷۵۳۲۲۰
آیت الله حسینی خراسانی در گفت‌وگو با رسا:

آیت الله جنتی از چهره های ماندگار، ممتاز و وفادار به نظام اسلامی است

آیت الله جنتی از چهره های ماندگار، ممتاز و وفادار به نظام اسلامی است
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ویژگی های شخصیتی آیت الله جنتی، وی را یکی از چهره های شاخص، سرشناس، وفادار، پایدار و مقاوم در دفاع از انقلاب اسلامی، ولایت و ارزش های دینی و انقلابی دانست.

با توجه به پایان فعالیت آیت الله جنتی در مجلس خبرگان رهبری و هشت سال حضور ایشان در راس این نهاد انقلابی، خبرگزاری رسا در قالب گفت وگوهایی با علما، شخصیت های حوزوی و اساتید، به تبیین مجاهدت های خالصانه ایشان در خدمت به انقلاب، نظام و آرمان های امام و رهبری و نیز ایستادگی در برابر فتنه و انحراف پرداخته است. 

در همین ارتباط آیت الله سید احمد حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به ویژگی های شخصیتی آیت الله احمد جنتی رییس اظهار داشت: یکی از ویژگی های برجسته آیت الله جنتی که مورد اذعان و اعتراف همگان می باشد؛ استقامت و پایداری او در پای نظام و انقلاب اسلامی از آغاز نهضت اسلامی تا به امروز است.

وی افزود: آیت الله جنتی همواره به عنوان یکی از چهره های شاخص، سرشناس، وفادار، پایدار و مقاوم در دفاع از انقلاب اسلامی، ولایت و ارزش های دینی و انقلابی بوده است که البته این، تنها یکی از ویژگی های آیت الله جنتی می باشد و او در طول عمر پربرکت خود، همیشه در خدمت انقلاب اسلامی و مردم ایران بود و هنوز در این راه پایدار مانده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آیت الله جنتی از جمله شخصیت های دارای سلامت نفس است بیان داشت: آیت الله جنتی از جمله کسانی است که در طول زندگی خود سالم زیست کرده و تا آن جایی که ما مطلع هستیم، وی دارای طهارت اقتصادی، سیاسی و اخلاقی هستند که این نیز یکی از ویژگی های برجسته آیت الله جنتی می باشد.

وی افزود: آیت الله جنتی خدمات متعدد و متنوعی برای نظام اسلامی داشته و در خط مستقیم انقلاب -که همان ولایت است – حرکت کرده و همواره در مسیر صحیح بوده و هیچ انحرافی از وی در این مسائل مشاهده نشده است.

آیت الله حسینی خراسانی تاکید کرد: این مجموعه ویژگی های ذکر شده، امتیازاتی است که به راحتی حاصل نمی شود و آیت الله جنتی با سلامت به مرحله ای رسید که جز توفیقات الهی و عنایت پروردگار چیز دیگری نیست و ایمان، سخت کوشی و اخلاص وی این اتفاق ها را رقم زد.

عضو فقهای شورای نگهبان در پایان آیت الله جنتی را یکی از چهره های ماندگار و ممتاز جمهوری اسلامی دانست و ابراز کرد: امیدواریم که آیت الله جنتی همیشه سالم بوده و در هر مرحله ای، در حد توان خود برای خدمت به نظام اسلامی از ایشان بهره مند شویم.

ارسال نظرات