۳۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۹۳۸۷
هشتم دی ماه؛

سومین سالگرد ارتحال آیت‌ الله جمی در آبادان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ عضو ستاد بزرگداشت ارتحال آیت‌الله جمی از برگزاری سومین سالگرد رحلت آیت‌الله جمی در هشتم دی‌ماه سال جاری در حسینیه ثارالله این شهرستان خبر داد.
مرحوم آيت الله جمي، اسوه ايثار و مقاومت آبادان
نورالله کردفروشانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله جمی، امام جمعه فقید آبادان، در هشتم دی ماه خبر داد.

وی با بیان این که تأمین هزینه‌ برگزاری این مراسم مردمی بوده و هیچ اداره و یا ارگانی در این خصوص سهمی نداشته‌ است، اضافه کرد: سومین سالگرد ارتحال امام جمعه فقید آبادان روز پنج‌شنبه، هشتم دی‌ماه سال جاری در حسینیه مصلای این شهرستان با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

کردفروشانی ادامه داد: این مراسم با سخنرانی آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و با حضور حجت‌الاسلام قاضی عسگر، نماینده رهبری و سرپرست حجاج ایرانی، دریادار شمخانی و حسین اعلایی از فرماندهان بزرگ جنگ تحمیلی، فضلای حوزه علمیه و سایر مسؤولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، آیت الله جمی، نماینده و امام جمعه منصوب امام خمینی(ره) در شهر مقاوم آبادان یادآور بیش از نیم قرن حیات طیبه روحانی فرزانه‌ای‌ست که تحقق آرمان‌های بلند دینی و انقلابی ملت شریف و مسلمانان ایران را وجهه همت خود داشت و جاودانه در این راه تلاش کرد و با کارنامه‌ای افتخار آمیز از جهاد، مسؤولیت ‌شناسی و مردم‌دوستی دنیای فانی را وداع گفت./9463/پ203/ص
ارسال نظرات