۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۷۵۳۲۵۹
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان مطرح کرد؛

اعزام ۴۰۰ مبلغ به مناطق شهری و روستایی کاشان

اعزام ۴۰۰ مبلغ به مناطق شهری و روستایی کاشان
اصفهان- حجت الاسلام بصیرتی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۳۵۰ مبلغ و ۵۰ مبلغه اعزامی از دفتر تبلیغات به مناطق شهری و روستایی شهرستان کاشان اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۳۵۰ مبلغ و ۵۰ مبلغه اعزامی از دفتر تبلیغات کار تبلیغی خود را در مساجد برای اقامه نماز، سخنران و اجراِ برنامه‌های فرهنگی در سطح حسینیه ها، هیات مذهبی، مساجد و بقاع متبرکه آغاز می‌کنند.

وی جهاد تبیین، امیدآفرینی، تقویت ایمان، دشمن شناسی، موضوع جمعیت، تعلیم و تربیت و خانواده را از مهم ترین رویکرد محتوایی تبلیغی مبلغ‌ها و مبلغه‌های اعزامی از دفتر تبلیغات اعلام کرد.

به گفته وی مبلغ‌ها و مبلغه‌های دینی از منطقه و نیرو‌های اعزامی از قم هستند که با هماهنگی دفتر تبلیغات به مناطق و روستا‌های شهرستان کاشان اعزام می‌شوند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از برگزاری پویش جشن رمضانو تبلیغ برگزاری جشن در شروع ماه مبارک رمضان و طرح زندگی با آیه‌ها و طرح مسطورا ۳۰ روز ۳۰ فراز از قرآن را از جمله ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده برای ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

وی همچنین از برگزاری جلسات جزء خوانی قرآن در مساجد شهرستان کاشان خبر داد و اظهار داشت: در جلسات جزء خوانی قرآن علاوه بر قرائت قرآن به تدبر در قرآن توجه شده است.

حجت الاسلام بصیرتی از آمادگی اداره تبلیغات اسلامی کاشان برای اعزام مبلغ به روستا‌ها خبرداد و افزود: ازشورا‌های اسلامی و دهیاران روستا‌های شهرستان و معتمدان محلی انتظارمی رود در صورت نیاز به مبلغ دینی با مراجعه به این اداره درخواست خود را ارائه کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات