۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۷۵۳۳۱۴
آیت الله رجبی در گفت‌وگو با رسا:

آیت الله جنتی شخصیتی کم نظیر در خدمت به نظام اسلامی است

آیت الله جنتی شخصیتی کم نظیر در خدمت به نظام اسلامی است
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) آیت الله جنتی را شخصیتی انقلابی، بابصیرت، ولایتمدار و حساس نسبت به ارزش ها و آرمان ها و مدافع مردم و حقوق آنان دانست که در مجلس خبرگان رهبری شخصیتی محوری بود.

آیت الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور هشت ساله آیت الله جنتی در راس مجلس خبرگان رهبری و مجاهدت های خالصانه او در خدمت به انقلاب، نظام، آرمان های امام و رهبری و نیز ایستادگی در برابر فتنه ها و انحرافات، اظهار داشت: امثال آیت الله جنتی ذخیره های نظام اسلامی هستند که انصافا هم در قبل از انقلاب و در جریان مبارزات حضرت امام راحل حضور پر رنگی داشته و حامی و پشتیان امام خمینی(ره) در مسیر اهداف ایشان حرکت می کردند و هم بعد از انقلاب اسلامی پای کار نظام و انقلاب و رهبری بودند.

وی افزود: آیت الله جنتی تلاش های بسیاری برای انقلاب اسلامی و تقویت آن داشته و حضور جدی و موثری در میدان ها داشت و همیشه به وظایف خود به درستی عمل کردند و در شورای نگهبان نیز از شخصیت هایی هست که محوریت دارد.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی بیان داشت: می توان گفت که خدمات آیت الله جنتی به شورای نگهبان و دقت او نسبت به مسائل، حساسیت وی نسبت به ارزش ها، رعایت حقوق ملت و دقت در موضعگیری های خود، کم نظیر بود و همیشه اعلام مواضع حکیمانه، شفاف و قاطعانه داشتند.

وی در ادامه افزود: مواضع آیت الله جنتی مواضعی ولایت مدارانه است و در پیگیری اموری که موجب تقویت نظام می شود، جدی است و ما باید به وجود چنین شخصیت هایی در کشور افتخار کنیم؛ نیروهایی برجسته که از لحاظ علمی، انقلابی، بصیرت، ولایتمداری و حساس به ارزش ها و آرمان ها، مدافع مردم و حقوق آنان، اهتمام داشتند و امیدواریم که خداوند به این گونه افراد عنایت ویژه داشته و ملت ما قدردان و شکرگزار این نعمت ها باشند.

آیت الله رجبی با اشاره به اهمیت حضور آیت الله جنتی در مجلس خبرگان و نقش محوری او در مسائل خاطرنشان کرد: آیت الله جنتی در مجلس خبرگان رهبری همانند محوری اساسی و به منزله ستونی است که به آن اعتماد کرده و پشتیبان نیروهای انقلابی و ولایی هستند و می توان او را از شخصیت های کم نظیر در عرصه فعالیت های فرهنگی، سیاسی و قضایی و انقلابی به شمار آورد.

سعید چراغی
ارسال نظرات