۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۷۵۳۴۵۶
آیت‌الله کعبی در گفت‌وگو با رسا:

خدمت صادقانه، جبران انتخابات باشکوه است/ تقابل با دولت باعث هدر رفت نیروی مجلس می‌شود

خدمت صادقانه، جبران انتخابات باشکوه است/ تقابل با دولت باعث هدر رفت نیروی مجلس می‌شود
نماینده مجلس خبرگان رهبری کمک مجلس شورای اسلامی به دولت را با استفاده از کارشناسان خواستار شد و گفت: خدمت صادقانه و مخلصانه می‌تواند جبران انتخابات با شکوه یازدهم اسفند باشد.
آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا درباره چگونگی اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب درباره تلخ نشدن کام مردم بعد از انتخابات، گفت: ارکان و دستگاه‌های گوناگون نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند قوای سه‌گانه باید با همگرایی، هم افزایی و نظم قانونی تلاش کنند که میزان کارآمدی خود را بالا ببرند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات با شکوه یازدهم اسفندماه اظهار داشت: بعد از این انتخابات باشکوه، مردم انتظار خدمت صادقانه و مخلصانه مسئولان و مدیران را دارند.
 
وی ابراز داشت: هر حاشیه‌سازی، نزاع و کشمکش رسانه‌ای به جای اهتمام به حل مسائل اساسی کشور و کمک به ارتقای کارآمدی نظام، کام مردم را تلخ می‌کند که نمایندگان باید از آن دوری کنند و با وحدت، همدلی و تأکید بر نقطه نظرات مشترک به تفاهم برسند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری درباره مهمترین اولویت مجلس دوازدهم گفت: بار اصلی کشور بر دوش قوه مجریه است؛ بنابراین اولویت مجلس شورای اسلامی نیز باید بالا بردن سطح کارشناسی در این مجلس در جهت حل مشکلات کشور باشد.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مجلس شورای اسلامی با این نظرات کارشناسی می‌تواند به دولت برای حل مشکلات و مسائل اصلی اداره نظام با راهکارهای منطقی کمک کند.
 
وی در بیان توصیه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور افزایش بازدهی مجلس دوازدهم تصریح کرد: تقابل با دولت باعث هدر رفت امکانات، ظرفیت‌ها و تضییع فرصت‌ها خواهد شد.
ارسال نظرات