۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۷۵۳۴۸۵
به همت معاونت فضای مجازی سپاه میانه؛

فعالان فضای مجازی بسیج میانه تجلیل شدند

فعالان فضای مجازی بسیج میانه تجلیل شدند
طی آیینی در طلائیه سپاه میانه از فعالان فضای مجازی بسیج تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری رسا از آذربایجان‌ شرقی، سرهنگ پاسدار محمد بیرامی فرمانده سپاه میانه در محل طلائیه سپاه میانه با برگزاری همایشی ضمن تقدیر از فعالان عرصه مجازی، بر ورود و نقش آفرینی گسترده بسیجیان در این عرصه برای مقابله با تهدیدات دشمن، تاکید کرد.

وی با اشاره به خدمات بی‌شمار بسیجیان در عرصه‌های مختلف مورد نیاز انقلاب، گفت: عرصه‌های فعالیت بسیج نامحدود و بسیار گسترده است و امروز ما شاهد نقش‌آفرینی بارز بسیجیان در عرصه فضای مجازی هستیم.

سرهنگ بیرامی در رابطه با جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اظهار داشت: امروز مردم بی‌دفاع غزه در آماج حملات شدید و بی‌رحمانه صهیونیست‌های جنایتکار قرار دارند و فضای مجازی نقش چشمگیری در بازتاب این جنایت و رسوا سازی آنان دارد.

وی افزود: همه باید در قبال نظام، انقلاب و کشور احساس تکلیف کرده و برای عمل به وظایفمان هر چه در توان داریم در برابر تهدیدات و حملات دشمن در فضای مجازی و حقیقی بایستیم و مانع از پایمال شدن و تضییع ارزش‌ها، اعتقادات و مقدسات‌مان شویم.

آیین تجلیل از فعالان فضای مجازی بسیج با حضور امام جمعه، دادستان و فرمانده سپاه میانه به همت معاونت فضای مجازی سپاه میانه برگزار شد.

وحید نستوهی
برچسب ها: میانه نشست سپاه
ارسال نظرات