۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۷۵۳۴۹۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

خدمات شهرداری باید متوزان، جامع و عادلانه باشد

خدمات شهرداری باید متوزان، جامع و عادلانه باشد
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر متوازن بودن خدمات شهرداری در سطح شهرستان کاشان گفت: همه مردم در همه نقاط شهر باید از امکانات یکسان شهرداری برخوردار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره برداری از طرح‌های عمرانی بلوار شهید باکری «بلوار شهردار» کاشان با اشاره به این فرمایش امیرمومنان (ع) در نامه ۵۳ خطاب به مالک اشتر که من تو را به مصر فرستادم تا سرزمین مصر را آباد کنی، گفت: امروز نیز شهرداری کاشان با افتتاح تعدادی پروژه عمرانی سبب رضایت و خوشحالی مردم شده است. 

وی با بیان اینکه ایجاد پایش تصویری در ۵۰ نقطه در سطح شهرستان کاشان کمک بزرگی به ساماندهی ترافیک شهرستان کاشان می کند، افزود: افتتاح بلوار شهید سردار باکری و ... تنها گوشه‌ای از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان و عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر متوازن بودن خدمات شهرداری در سطح شهرستان، اظهار داشت: همه مردم در همه نقاط شهر باید از امکانات یکسان شهرداری برخوردار شوند.

کیومرث محمدپور شهردار کاشان نیز در این آیین گفت: از ابتدای شروع فعالیت در شهرداری ۱۰۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است و امروز ۲۲ پروژه عمرانی از جمله بلوار شهردار، نقوی و چمن مصنوعی پارک لاله و مقبره عبدالرضا رواندی را افتتاح می کنیم.

به گفته وی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۲ هزار تن آسفالت در سطح شهر کاشان ریخته شد، نیاز شهر کاشان ۶۰۰ هزار تن آسفالت است که تلاش می‌کنیم سال آینده این میزان محقق شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح زیرگذرمیدان جهاد با چهار هزا میلیارد ریال مناقصه، بلوار سردار کریمی که عملیات اجرایی آن سال‌ها عقب افتاده بود، اجرای سنگ فرش باغ فین، طراحی خیابان علوی، بلوار فرش، بوستان ولایت، ایجاد پنج بازار روز در مناطقی ازجمله مسکن مهر و ناجی آباد و غیره از برنامه‌های درحال اجرای شهرداری کاشان است.

محمد پور یادآور شد: ۵۰ پایش تصویری دریافت شده و در نقاط مختلف شهر ازجمله بلوار امیرکبیر، بلوار امام رضا (ع) نصب شده است.

لازم به ذکر است، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت بلوار‌های شهید باکری، شهید نقوی و اجرای چمن مصنوعی خزاق از طرح‌های افتتاحی امروز شهرداری کاشان است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات