۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۷۵۳۶۰۶
رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی؛

موفقیت تیم حقوقی دانشگاه رضوی درمسابقات موت کورت بین الملل تحسین برانگیزاست

موفقیت تیم حقوقی دانشگاه رضوی درمسابقات موت کورت بین الملل تحسین برانگیزاست
تیم موت کورت دانشگاه علوم اسلامی رضوی با درخششی تحسین برانگیز در مسابقات بین المللی کشور روسیه با کسب موفقیت و صعود به مرحله بعد، در بین 21 تیم از سراسر جهان قرار گرفت.
 
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، راهیابی تیم حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی به مرحله شفاهی رقابت موت کورت بین‌المللی روسیه ۲۰۲۴ (CJEU International Moot Court) در حالی صورت گرفت که این رقابت شبیه‌سازی شده بین‌المللی برای اولین بار در شهر مسکو و با تمرکز بر موضوع حقوق تحریم‌ها برگزار می‌شود و هدف اصلی آن جلب توجه دانشجویان به حوزه همیشه در حال توسعه تحریم‌هاست و آن‌ها را به مهارت‌های عملی که می‌توانند به طور مؤثر در تلاش‌های حرفه‌ای آینده خود به کار برند، مجهز می‌کند.

تیم دانشگاه علوم اسلامی رضوی متشکل از دانشجویان محترم آقایان امید رحمانی، محسن اسدی موحد، ماهان کرمانی و سبحان منصوری و با مربی‌گری آقایان محمدامین علوی شهری و علیرضا متین نیا موفق شدند تا به همراه  تیم های دیگر از سراسر جهان به مرحله (شفاهی) راه یابند.

موت کورت

بر اساس حضور تیم دانشگاه رضوی در بین بیست و یک تیم برتر جهان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی، ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در پیامی این موفقیت ستودنی را تبریک گفت.

متن پیام رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی از قرار زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ أَنْ لَيْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَی»

درخشش تحسین برانگیز تیم موت کورت دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مرحله لایحه نویسی مسابقات بین المللی دادگاه های مجازی در کشور روسیه و صعود افتخار آمیز تیم به مرحله شفاهی مسابقات را خدمت مدیر محترم و اساتید معزز گروه حقوق، اعضای تیم، مربیان محترم و سایر دانشجویان عزیز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیدوارم این قبیل موفقیت ها سبب ایجاد انگیزه مضاعف جهت علم آموزی و تحقیق و پژوهش در دانشجویان عزیزم شود./933/

محسن جهانگیری

رئیس دانشگاه رضوی

جواد رستمی
ارسال نظرات