۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۵۳۶۳۴
به مناسبت عید نوروز؛

ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان شیراز آغاز به کار کرد

ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان شیراز آغاز به کار کرد
ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان شیراز با حضور جمعی از مسئولان رسماً فعالیت خود را برای نوروز ۱۴۰۲ آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس ، ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان شیراز با حضور جمعی از مسئولان رسماً فعالیت خود را برای نوروز ۱۴۰۲ آغاز کرد.

محمدحسن اسدی در این مراسم اظهار داشت: از نوروز 1402 تا هفته شیراز، بیش از 3 ملیون نفر وارد شهر شیراز شدند. به واسطه پذیرایی مطلوب این میهمانان نوروزی، شهرداری شیراز به عنوان دستگاه برتر کشور معرفی شد و این میسر نمی‌شد، به جز با وفاق و همدلی که بین همه مسئولان وجود داشت. 

وی همچنین با بیان اینکه در ساختمان ستاد سفر علاوه بر شهرداری شیراز، ارگان‌های دیگری مثل نیروی انتظامی، آموزش و پروش، اصناف و ادارات دیگر نیز حضور دارند، عنوان کرد: شیراز با داشتن جاذبه‌های منحصر به‌فرد، یک شهر کهن و تمدن ساز است و به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) ویژگی‌هایی دارد که هر ایرانی و توریستی را برای سفر به این شهر وسوسه می‌کند.

شهردار شیراز افزود: شیراز اسم و آوازه‌ای به بلندای تاریخ دارد و این مسئولیت کارگزاران و دست اندرکاران سفر را سخت و پیچیده می‌کند. 

اسدی به اتفاق تلخ سیل نوروز سال 98 اشاره کرد و گفت: در نوروز خیلی چیز‌ها قابل پیش بینی نیست و همه دستگاه‌ها باید به یکدیگر کمک کنند تا در زمانی که جمعیت بسیار زیادی وارد این شهر می‌شوند، با مشکلی مواجه نشویم.

ارسال نظرات