۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۶
کد خبر: ۷۵۳۷۰۰
استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

خبرنگاران؛ عناصر نقش آفرین در مقابله با جنگ روانی دشمن علیه انتخابات

خبرنگاران؛ عناصر نقش آفرین در مقابله با جنگ روانی دشمن علیه انتخابات
استاندار آذربایجان شرقی از خبرنگاران به عنوان عنصر اساسی، نقش آفرین و مجاهدان صف اول در جنگ روانی دشمن در موضوع انتخابات نام برد.

به گزارش خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، مالک رحمتی در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات و قدردانی از آن ها، افزود: خبرنگاران نقش مهمی در حضور مردم و خنثی شدن توطئه دشمنان در کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات ایفا کردند.

وی اطلاع رسانی، اقناع سازی، ادبیات سازی و گفتمان سازی را از رسالت های مهم رسانه ها برای توسعه عنوان و بیان کرد: اطلاع رسانی حداقل وظیفه رسانه هاست ولی در کنار آن اقناع سازی در برابر شبهه افکنی دشمنان مهم ترین رویکرد است که موجب می شود رسانه به مرجعیت برسد و در این مرحله ادبیات سازی و گفتمان سازی محقق می شود.

رحمتی در بخش دیگر سخنان خود توسعه متوازن را مهم ترین رویکرد خود در مدیریت استان خواند و تاکید کرد: اولویت بندی های عاجل، میان مدت و دراز مدت در این زمینه با کسب نظرات کارشناسی صاحب نظران به انجام رسیده است که اتمام تعداد ۳۳ عنوان پروژه زیرساختی و مهم نیمه تمام در اولویت نخست قرار دارد.

وی با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی طرح های نیمه تمام عمرانی که به طور میانگین ۷۰ درصد است، اظهارداشت: تکمیل و اتمام هر کدام از آن ها منجر به گشایش های بزرگ اقتصادی، معیشتی و رضایت مردم خواهد شد.

رحمتی ادامه داد: آذربایجان شرقی دارای ظرفیت های بزرگی در عرصه های گوناگون است که باید کل منطقه از این ظرفیت ها بهره مند شوند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات