۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۷۵۴۲۷۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مراقب باشیم ذهن نسل جوان در جنگ شناختی مغلوب دشمن نشود

مراقب باشیم ذهن نسل جوان در جنگ شناختی مغلوب دشمن نشود
حجت الاسلام والمسلمین حسینی مظلومیت مردم غزه را به دلیل بی غیرتی کشورهای به ظاهر مسلمان، اما منافق دانست و گفت: کشورهای به ظاهر مسلمان به اسرائیل کمک تسلیحاتی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان که در مجموعه فرهنگی ورزشی بسیج سپاه کاشان برگزار شد، گفت: امام خمینی (ره) می‌فرماید ملاک حال فعلی افراد است.

وی با اشاره به این فرمایش امام راحل که من از سپاه راضی هستم، افزود: همه ما وظیفه داریم و موظف هستیم حرمت و جایگاه سپاه را حفظ کنیم و در جهت تقویت آن تلاش داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان به ماجرای ۱۱ سپتامبر و انفجار برج‌های دوقلو در آمریکا، حمله تلافی جویانه آمریکا به افغانستان، ترس و وحشت دولتمردان آن زمان ایران برای ائتلاف با آمریکا در حمله به افغانستان، همراهی روزنامه‌های زنجیره‌ای دولت وقت با سیاست‌های آمریکا برای ارتباط ایران با آمریکا و همچنین اقتدار رهبر معظم انقلاب در برابر درخواست ائتلاف ایران با آمریکا برای حمله به افغانستان را از جمله مظلومیت‌ها و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و رهبرمعظم انقلاب عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب با اقتدار اعلام کرد، اگر مردم افغانستان مسلمان و مظلوم نبودند و یا اگرهمسایه ایران هم نبودند با آمریکا علیه افغانستان همراه نمی‌شدیم چه برسد به اینکه افغانستان هم مسلمان است و هم همسایه ایران است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، جمهوری اسلامی ایران در حمله آمریکا و متحدانشان به افغانستان نه تنها به ظالم کمک نمی‌کند بلکه در هر حرکتی که رهبری آن را آمریکا برعهده داشته باشد شرکت نخواهیم کرد، این موضع اقتدار رهبری در مقابل ترس و وحشت دولتمردان وقت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین توهین به رهبری در اغتشاشات تهران و دانشگاه تهران را از مظلومیت رهبرمعظم انقلاب دانست و تأکید کرد: ما هنوز نتوانسته ایم رهبر معظم انقلاب را به نسل جوان معرفی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: اگر امیرمومنان (ع) مظلوم بود به دلیل این بود که خواص و مردم عادی او را یاری و کمک نکردند، اما اگر رهبرمعظم انقلاب و امام خمینی (ره) و جمهوری اسلامی ایران مظلوم واقع شدند به دلیل کمی یار نیست، بلکه نتوانستیم رسانه خوب داشته باشیم و دستاورد‌های نظام و اقتدار رهبری را در ۴۵ سال امامین انقلاب به نسل جوان منتقل کنیم تا جای جلاد و شهید جابجا نشده و ذهن نسل جوان در جنگ شناختی مغلوب نشود.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران و رهبرمعظم انقلاب هم مقتدر هستند و هم مظلوم هستند، اما نوع مظلومیت جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب با مظلومیت امیرمومنان (ع) متفاوت است، گفت: امیر مومنان (ع) یار نداشت، اما امروز رسانه و جهاد تبیین ما قوی نیست و ضعیف است.

به گفته وی غزه نیز مقتدر است و یک گروه کوچک مبارز به همراه مردم مظلوم غزه ۶ ماه است مقابل چهارمین ارتش دنیا در عین مظلومیت مقاومت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان مظلومیت مردم غزه را به دلیل بی غیرتی کشور‌های به ظاهر مسلمان، اما منافق دانست و اظهار داشت: پوتین کافراست، اما قعطنامه علیه مردم غزه را در حالی وتو می‌کند در حالیکه کشور‌های به ظاهر مسلمان اما منافق به اسرائیل کمک تسلیحاتی و اقتصادی می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تأکید بر اینکه مردم مسلمان جهان وظیفه دارند دولت‌های خود را به دلیل کمک به اسرائیل تحت فشار قرار دهند، گفت: ما در شب قدر و شهادت امیرمومنان (ع) با رهبر معظم انقلاب و امام زمان (عج) تجدید عهد می‌کنیم تا آخرین قطره خون برای پاسداری از اسلام و قرآن و ارزش‌ها و راه امام و رهبری با قاطعیت ایستاده و خواهیم ایستاد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات