۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۷۵۴۳۸۴
آیت الله مظاهری در پیامی:

بی‌شک خون مطهر شهیدان، رژیم خونخوار اسرائیل را بیش از پیش منفور خواهد ساخت

بی‌شک خون مطهر شهیدان، رژیم خونخوار اسرائیل را بیش از پیش منفور خواهد ساخت
حضرت آیت الله مظاهری در پیامی ضمن تسلیت شهادت سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی تصریح کرد: بی‌شک خونِ مطهّر این شهیدان عزیز و سایر شهدای جبهۀ مقاومت، رژیم خونخوار و جنایتکار اسرائیل را بیش از پیش، منفور خواهد ساخت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آيت‌الله حسین مظاهرى در پی شهادت سردار مجاهد، سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی پيام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ»

خبر شهادت سردار مجاهد، سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی«رحمة‌الله‌علیه» و همراهانش به دست رژیم سفّاک صهیونیستی موجّب تأسّف گردید.

با شهادت این سردار سرافراز، اصفهانِ شهیدپرور؛ یکی دیگر از فرزندان رشید خود را در راه دفاع از حقیقت و فضیلت، به پیشگاه اسلام و قرآن، تقدیم نمود. بی‌شک خونِ مطهّر این شهیدان عزیز و سایر شهدای جبهۀ مقاومت، رژیم خونخوار و جنایتکار اسرائیل را بیش از پیش، منفور خواهد ساخت.

ضمن عرض تسلیت به خاندان و بازماندگان محترم سردار شهید زاهدی و سایر شهیدان همراه وی، به ویژه خانواده‌ها و فرزندان صبور آنان، از خداوند تعالی علوّ درجات این شهیدان والا مقام و صبر و اجر و سعادت همۀ بازماندگان را مسألت کرده و دفع شرّ دشمنان اسلام و مسلمین و بدخواهانِ ملّت بزرگ ایران، به‌ ویژه رژیم صهیونیستی را خواستارم.

حسين المظاهرى 
۲۲ / رمضان‌المبارک / ۱۴۴۵
۱۴ / فروردین / ۱۴۰۳

میثم صدیقیان
ارسال نظرات