۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۷۵۴۴۰۸
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی فر در گفت‌وگو با رسا:

راهپیمایی روز جهانی قدس، رای به عدم مشروعیت رژیم غاصب صهیونیستی است

راهپیمایی روز جهانی قدس، رای به عدم مشروعیت رژیم غاصب صهیونیستی است
منتخب مردم تهران در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دستاوردهای راهپیمایی روز قدس، گفت: راهپیمایی روز قدس می تواند رژیم کودک کش را پیش از آنکه به دست نیروهای حماس و نیروهای جبهه مقاومت از بین ببرد دستخوش بحران مشروعیت کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالجواد ابراهیمی فر منتخب مردم تهران در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به دستاوردهای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس برای جبهه مقاومت و پیام این حضور برای استکبار جهانی، گفت: راهپیمایی روز قدس پیام بسیار مهمی برای سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی دارد و آن اینکه مردم سراسر دنیا با این وحشی گری ها مخالف هستند و نقض قوانین بین المللی را با همه وجودشان درک می کنند و در این زمینه هیچ همراهی، موافقت و همسویی با رژیم کودک کش اسرائیل ندارند.

وی افزود: این راهپیمایی می تواند رژیم کودک کش را پیش از آنکه به دست نیروهای حماس و نیروهای جبهه مقاومت از بین ببرد دستخوش بحران مشروعیت کند به این صورت که مردم دنیا با او موافق نیستند و مخالف هستند و به نامشروع بودن او رای داده اند؛ در حقیقت راهپیمایی روز قدس رای به عدم مشروعیت رژیم غاصب صهیونیستی است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی فر با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس وسیله ای برای نشان دادن اعتبار از دست رفته رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: حضور مردم به اثبات می رساند اعتباری برای این رژیم پوسیده باقی نمانده است و از این جهت راهپیمایی بسیار حائز اهمیت است و یک برد سیاسی بین المللی دارد و سردمداران استکبار مخصوصاً آمریکا در این رابطه خواهند فهمید که از رژیم پوشالی حمایت می کنند که اعتبار و آبرویی در دنیا ندارد و با بحران مشروعیت رو به رو است.

منتخب مردم تهران در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس فرصت بسیار مغتنمی است که با حضور در آن به همه عالم اعلام شود، پشمی به کلاه رژیم صهیونیستی باقی نمانده و آبرو و اعتبار این رژیم برباد رفته است و این برباد رفتگی را کاملا نمایان کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه ای دینی قلمداد کرد و اظهار داشت: با این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل و رژیم غاصب اسرائیل خواهیم زد و خداوند متعال ترک این وظیفه را نخواهد بخشید.

ارسال نظرات