۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۷۵۴۴۳۹
بیانیه جامعه المصطفی؛

آرمان آزادی قدس و محو رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی در جهان تبلور یافته است

آرمان آزادی قدس و محو رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی در جهان تبلور یافته است
جامعةالمصطفی(ص) العالمیه در محکومیت حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی در بیانیه ای به ضرورت برخورد سازمان ملل و جامعه جهانی با این رژیم شرور تأکید کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جامعه المصطفی العالمیه بیانیه ای را در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق منتشر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله جنون آمیز و شرورانه رژیم اشغالگر قدس به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که به شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشور انجامید، نمایانگر خوی ضدانسانی و اوج رذالت رژیم جنایتکار صهیونیستی و نقض آشکار قوانین بین المللی است که جز رسوایی بیشتر حاصلی برای آنان در پی نخواهد داشت.

در حالی که این رژیم منحوس و اشغالگر با وجود گذشت ماه ها جنایت همه جانبه علیه مردم مظلوم غزه علی رغم حمایت بی پایان قدرت های سلطه گر نتوانسته است در میدان های نبرد به اندک پیروزی دست یابد، اکنون در تلاش است با حمله تروریستی به اماکن دیپلماتیک و دارای مصونیت بین المللی، دامنه شرارت خود را گسترش دهد. بی شک این اقدامات رذیلانه نتیجه معکوس داده و چهره پلید صهیونیسم را بیش از گذشته در نزد افکار عمومی جهان آشکار خواهد ساخت.

امروز که آرمان آزادی قدس شریف و محو رژیم جعلی صهیونیستی بیش از هر زمانی در سراسر جهان تبلور یافته است، اقدامات ددمنشانه و شیطانی این دولت جعلی در کشتار مردم بیگناه و حمله به مراکز مسکونی، اماکن دیپلماتیک، بیمارستان ها و…، نتیجه ای جز تسریع در تحقق وعده تخلف ناپذیر الهی و نابودی جنایتکاران نخواهد داشت و موجب تحکیم بیشتر اراده های استوار جوانان غیور و مسلمان در جبهه های مقاومت خواهد شد.

جامعةالمصطفی العالمیه ضمن محکوم نمودن شدید این جنایت ضدانسانی و تأکید بر ضرورت برخورد جدی شورای امنیت سازمان ملل و جامعه جهانی با این رژیم شرور، شهادت رزمندگان رشید و پرافتخار اسلام را که سال های طولانی در جبهه های نبرد علیه باطل مخلصانه و مجاهدانه حضور داشتند، به حضرت ولی الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده شهدای عزیز و همرزمان ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می نماید رژیم اشغالگر قدس، کیفر بربریت و وحشی گری خود را به شکل دردناک و غیرقابل جبرانی پرداخت خواهد نمود. (فَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ إِنَّ اللّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ).

ارسال نظرات