۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۵۴۶۳۵
به همت سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور؛

جشن دختران روز‌ه‌اولی با حمایت از مظلومان غزه برگزار شد

جشن دختران روز‌ه‌اولی با حمایت از مظلومان غزه برگزار شد
ضیافت افطاری روزه اولی‌ها به همت سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور برگزار شد.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، ضیافت افطاری روزه اولی‌ها به همت سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور در راستای ایجاد علاقه به روزه‌داری در بین دهه نودی‌ها و آشنایی آن‌ها به تکالیف دینی خود و ثبت خاطره اولین سال روزه‌داری برگزار شد.این مراسم با حضور و شور و شوق دانش‌آموزان و دختران هشت و نه ساله بسیار دیدنی برگزار شد.
 
فاطمه گنجی مسوول اجرای محفل روزه اولی‌های تهران بیان کرد: در ابتدای این مراسم آرزو اسلامی یکی از نخبگان روشندل و قاری ممتاز کشوری به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت. خانم پناهیان هم در این مراسم سخنرانی کرد. سپس سرود روزه‌اولی‌ها هم با هدایتگری پیشکسوتان مداح خواهر اجرا شد.در این مراسم همچنین دختران روزه‌اولی‌ها یاد و خاطره شهدای کودک جنایات این روزهای غزه را گرامی داشتند و حمایت خود را از این مردم مظلوم اعلام کردند.
 
وی گفت: در این برنامه در مقابله با هجمه سنگینی که دشمن علیه نسل نوجوان و جوان راه انداخته است، موضوعات و محتواهای ارائه شده با محوریت آشنایی دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها با سبک زندگی اسلامی و شهدا و ترویج ارزش‌های اسلامی بود.
 
این مراسم معنوی با حضور مادران در کنار دختران و جمعی از مسئولان سازمان بسیج جامعه زنان کشور و قاریان و ستایشگران برجسته کشور برگزار شد.
ارسال نظرات