۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۷۵۴۶۷۴

از پیشکسوتان و خادمان قرآن و عترت شهرستان کاشان تجلیل شد

از پیشکسوتان و خادمان قرآن و عترت شهرستان کاشان تجلیل شد
اصفهان - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: از پیشکسوتان و خادمان قرآن و عترت شهرستان کاشان با عنوان «جاودانه‌های قرآن وعترت» تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد علی فرجی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و خادمان قرآن و عترت شهرستان کاشان با عنوان «جاودانه‌های قرآن وعترت» که در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد، با تبریک عید سعید فطر، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان در سال گذشته و امسال ترویج فرهنگ قرآن و عترت و معارف اهل بیت (ع) است.

وی از اجرای دو ویژه برنامه قرآنی «تجلیل جاودانه در حوزه اذان» و «تجلیل و تبجیل از خادمان قرآن در حوزه بانوان» خبر داد و افزود: یکی از مهمترین سیاست‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان در سال گذشته و امسال ترویج فرهنگ قرآن و عترت و معارف اهل بیت (ع) است.

فرجی ادامه داد: سال گذشته برای نخستین بار جشنواره ستاره‌های آسمانی ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان و مؤسسات قرآن و اداره آموزش و پرورش کاشان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ دانش آموز دراین جشنواره در بخش‌های مختلف شرکت کردند واز بین آنها ۳۰۰ نفرانتخاب شدند، افزود: ۳۰۰ نفر انتخاب شده امسال در قالب برنامه محفل قرار است در برنامه‌های ملی و بین المللی شرکت کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان همچنین از برگزاری برنامه شیعه کوچولو ویژه کودکان و نوجوانان در ماه مبارک رمضان برای نخستین بار درشهرستان کاشان خبر داد و افزود: این برنامه با هدف آشنایی و تبیین معارف اهل بیت (ع) در فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ و کانون‌های فرهنگی برگزار و مراسم اختتامیه آن نیز هفته آینده با حضورمربیان و اساتید برگزار خواهد شد.

وی گستره فعالِت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان را از خزاق و طاهرآباد تا شهرک ۲۲ بهمن، لتحر، فین، حسن آباد و هسته مرکزی شهر با نگاه متوازن منطقه‌ای دانست و ابراز امیدواری کرد سازمان در راستای فرهنگ قرآن و عترت و تبیین معارف اهل بیت (ع) متفاوت از سال‌های گذشته فعالیت کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات