۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۷۵۴۷۳۹
فرماندار کاشان:

تحقق شعار سال نیازمند همکاری و همگرایی همه نهاد‌ها و ارگان‌ها است

تحقق شعار سال نیازمند همکاری و همگرایی همه نهاد‌ها و ارگان‌ها است
اصفهان – شریف زارعی گفت: تحقق شعار سال نیاز به همکاری و همگرایی همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها بویژه متولیان حوزه اقتصادی و تولیدی شهرستان کاشان و منطقه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد شریف زارعی در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، به اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: برای تحقق شعار امسال در سطح شهرستان همه دستگاه‌ها از ابتدای سال با تمام توان باید تلاش کنند.

به گفته وی تحقق شعار سال نیاز به همکاری و همگرایی همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها به ویژه متولیان حوزه اقتصادی و تولیدی شهرستان کاشان و منطقه دارد.

فرماندار کاشان افزود: برای تحقق شعار سال نیاز به تشکیل هیاتی از اقشار مختلف دانشگاهی، صنعتی، نخبگان شهری و مشارکت مردم در شهرستان کاشان است تا در پایان سال جهش تولید محقق شود.

شریف زارعی با اشاره به اینکه در حوزه صنعت ۱۵۷ بنگاه صنعتی در سال قبل بیش از ۹۰ درصد تکمیل شده است اظهار داشت: این بنگاه‌ها که از سوی مردم و سرمایه گذاران تأسیس شده است در سال جاری راه اندازی خواهند شد.

وی همچنین با بیان اینکه طی دو سال اخیر بیشترین درخواست مجوز در سطح استان برای ایجاد بنگاه‌های اقتصادی ارائه شده است، افزود: این تعداد درخواست مجوز بیانگر این است که منطقه کاشان امتیاز‌های خوبی برای فعالان اقتصادی دارد.

فرماندار کاشان گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگذاران نظام توجه به کمک‌های اندک مردمی را نیز حائز اهمیت دانست که این امر نشان دهنده پیگیری این امر مهم در سطح شهرستان باید کاشان است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات