۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۷۵۵۱۴
صفار هرندی:

تلاش آشوب‌طلبان و جریان فتنه در 22 بهمن عقیم ماند

خبرگزاری رسا ـ صفار هرندی با اشاره به تلاش دشمنان داخلی و خارجی برای خدشه وارد کردن در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: تلاش آشوب‌طلبان و جریان فتنه در این روز عقیم ماند.
صفار هرندي   وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت نهم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، محمد حسین صفارهرندی، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز درگردهمایی سیاسی کارکنان رسمی و سربازان وظیفه سپاه کربلای مازندران در ساری، حضور ده‌ها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را حضوری بی نظیر، با بصیرت و حماسی توصیف کرد و افزود: حضور حماسی و شگفتی آفرین ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن را به حیرت و تناقص گویی واداشت و آنان را سخت عصبانی کرد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان داخلی و خارجی برای ایجاد خدشه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال و نیز جهت دار کردن آن به سوی خود‌ گفت: تلاش آشوب‌طلبان و جریان فتنه دراین روز عقیم ماند.

صفار هرندی با اشاره به تلاش های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله با انقلاب، و نیز ایجاد فراز و نشیب‌های بسیار در‌ سی سال گذشته افزود: با وجود این تلاش‌ها انقلاب اسلامی امروز به عنوان یک حقیقت ماندگار متحلی است.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با مقایسه انحراف خواص صدر اسلام و حوادث پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری‌ بیان داشت: جریان‌سازان حوادث اخیر به دنبال شجره‌سازی بودند که این شجره نمایی‌ها تمایزی را ایجاد نمی‌کند.

صفار هرندی برتری افراد را در گرو عمل به حق و بعد اعتقادی اشخاص دانست.

وی در ادامه با تأکید بر این که همه ما طبق تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مأمور به تکلیف هستیم، گفت: راه‌ امام خمینی(ره) حرکت به سوی اسلام ناب محمدی‌(ص) و ‌مرز‌بندی با منافقان و لیبرال‌ها بود./950/پ202/س
ارسال نظرات