۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۷۵۵۵۵
فرمانده نیروی انتظامی کشور:

انتقاد به مسؤولان نشانه پویایی نظام و سرزنده بودن مردم است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: ملت ایران بین عملکرد یک مسؤول با رهبری و اصل نظام تفاوت قائل هستند و همواره مراقبند که خطری انقلاب، رهبری و نظام را تهدید نکند.
احمدي مقدم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در زاهدان، با اشاره به سی و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با گذشت سی سال از عمر پربرکت خود همچنان سرزنده و پویاست چون سرچشمه آن به ذات الهی متصل است و مانند درختی است که همواره سرزنده و شاداب میوه می دهد .

سردار احمدی مقدم، افزود: هر انقلابی در جهان با انقلابیون خود دفن می شد و هیچ یک از انقلاب‌ها نتوانستند پویایی و سرزندگی خود را حفظ کنند؛ اما انقلاب اسلامی ایران سی و یکمین سال عمر خود را در حالی می گذراند که بسیاری از انقلابیون در قید حیات نیستند و نسل دوم کارها را در دست گرفته و نسل سوم نیز در همین مسیر در حرکت است .

وی، گفت: دشمنان با وجودی که سی سال همه توطئه های خود را آزمایش کردند و از ترور، انفجار، تفرقه، جنگ، موادمخدر، تحریم و جاسوسی سودی نبردند، جنگ نرم را به عنوان آخرین حربه آغاز کردند و در این اندیشه بودند که ایران هم با یک انقلاب مخملی کارش تمام می شود .

فرمانده ناجا، تصریح کرد: اما دنیا نظاره کرد که بعد از هشت ماه تحمل مرارتها، پرده ها کنار رفت و ماهیت فتنه گران و حقیقت دروغگویان آشکار شد .

وی، افزود: البته در این میان تحلیل های ناشیانه و شتابزده دشمنان که در طول سی سال گذشته جریان داشته موجب خیال پردازی برای دشمنان و ضد انقلابیون فراری شده است .

فرمانده نیروی انتظامی کشور، بیان کرد: وقتی دشمنان، جاسوسی به داخل کشور اعزام می کنند و این فرد در جاهای مختلف مشاهده می کند که مردم از بعضی مسائل اعتراض و انتقاد دارند فکر می کنند انقلاب رفتنی است اما نمی توانند این انتقاد و اعتراضها را درست تحلیل کنند .

وی، تأکید داشت: مردم ما همان مردم انقلابی هستند و با حضور 50 میلیونی در راهپیمایی و سردادن شعارهای اول انقلاب نشان دادند که هیچگاه از آرمانهای انقلابشان دست بر نمیدارند .

سردار اسماعیل احمدی مقدم، اظهار داشت: انتقاد به مسؤولان نشانه پویایی نظام و سرزنده بودن مردم است؛ مردم خود را صاحب این نظام می دانند و در مقابل آن احساس مسؤولیت می کنند و به همین سبب بی پرده انتقاد و اعتراض می کنند .

فرمانده ناجا، خاطر نشان کرد: ملت ایران بین عملکرد یک مسؤول با رهبری و اصل نظام تفاوت قائل هستند و همواره مراقبند که خطری انقلاب، رهبری و نظام را تهدید نکند ./940/پ202/ص
ارسال نظرات