۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۵۵۵۶۸

آخرین وضعیت امنیتی مرز‌های کشور

آخرین وضعیت امنیتی مرز‌های کشور
معاون هماهنگ کننده فراجا در بازدید از ستاد دریابانی چابهار گفت: امنیت در مرز‌های ایران اسلامی حاکم است.

سردار حمیدرضا اشراق معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور در بازدید از یگان‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان در جمع فرماندهان و مرزبانان اشراف اطلاعاتی، شناخت و احاطه کامل به حوزه سرزمینی را به عنوان بهترین و اساسی‌ترین راهبرد در مقابله با قاچاقچیان و اشرار منطقه بیان و بر ارتقاء اشراف اطلاعاتی تأکید کرد.

 وی در ادامه به حساسیت خدمت در مناطق مرزی به ویژه استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان به جهت همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان اشاره کرد و گفت: آمادگی رزمی و آموزش مستمر از ارکان مهم برای تثبیت اقتدار و امنیت در سطح حوزه ماموریتی واحد‌های مرزی است.

سردار اشراق در این بازدید با تأکید بر برخورد قاطع مأموران با قانون شکنان بیان داشت: بحمدالله در سایه لطف خداوند متعال و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، امنیت در مرز‌های ایران اسلامی حاکم است و مرزداران با داشتن اعتقاد و ایمان قوی در حال برقراری امنیت در مرز‌ها هستند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور از تلاش شبانه روزی مرزبانان غیور و سلحشور در حراست و پاسداری از کیان ایران اسلامی تقدیر و تشکر کرد.گفتنی است؛ سردار حمیدرضا اشراق معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور در این بازدید حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به ستاد پایگاه دریابانی چابهار را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد.

برچسب ها: مرز امنیت مرزبانی
ارسال نظرات