۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۷۵۶۸۷۶
آیت الله نوری همدانی:

باید همه فعالیت‌ها برای رفاه مردم باشد

باید همه فعالیت‌ها برای رفاه مردم باشد
حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس جمهور با بیان اینکه امروز اقتصاد و معیشت مردم در سختی بسیار است، تصریح کرد: باید توجه کرد که همه فعالیت‌ها برای رفاه مردم باشد، خصوصاً فرهنگ و اقتصاد؛ باور داشته باشیم ستون دین همین مردم هستند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی صبح امروز در دیدار رئیس جمهور، ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، از گزارش ایشان و خدمات انجام شده که‌ در گزارش بیان شده بود تشکر کرد و با بیان نکاتی از نهج‌البلاغه در باب خدمت به مردم ابراز کرد: اینکه شما شبانه روز خدمت می‌کنید و با اخلاص در حال فعالیت هستید شکی نیست؛ اما امروز اقتصاد و معیشت مردم در سختی بسیار است و هر کجا قدم می‌گذارید مردم‌ از گرانی و سختی زندگی می‌گویند. بر این اساس باید توجه کرد که همه فعالیت ها برای رفاه مردم‌ باشد، خصوصاً فرهنگ و اقتصاد؛ باور داشته باشیم ستون دین همین مردم هستند.

باید توجه کرد که همه فعالیت‌ها برای رفاه مردم باشد/ ستون دین همین مردم هستند

وی پایین بودن ارزش پول ملی را یک مشکل اساسی دانست و اظهار کرد: امیدوارم با تلاش شما که انصافا هم مشغول خدمت هستيد و با سابقه ای که از شما سراغ دارم میدانم تلاش شما این است که این مشکلات را حل کنید و ما هم دعا می‌کنیم با همان اخلاص برای خدمت به نظام و انقلاب و مردم موفق باشید و این خدماتی که انجام شده را به مردم اطلاع رسانی کنید.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار آیت الله رئیسی گزارش جامعی از عملکرد و خدمات دولت بیان کرد و اظهار امیدواری کرد ان شاءالله مشکلات باقی مانده حل خواهد شد.

باید توجه کرد که همه فعالیت‌ها برای رفاه مردم باشد/ ستون دین همین مردم هستندباید توجه کرد که همه فعالیت‌ها برای رفاه مردم باشد/ ستون دین همین مردم هستند

 

ارسال نظرات