۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲
کد خبر: ۷۵۷۹۹۵

تشییع رئیس جمهور شهید در بیرجند + فیلم

تشییع رئیس جمهور شهید در بیرجند + فیلم
شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهید راه خدمت و نماینده مجلس خبرگان رهبری خراسان جنوبی برای آخرین بار مهمان مردم استان شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم تشییع سیدالشهدای خدمت آغاز شد و شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و نماینده مجلس خبرگان رهبری خراسان جنوبی در آخرین سفر استانی خود به بیرجند، صبح امروز مهمان مردم استان شد؛ رئیس جمهوری که یک موی کوخ نشینان را به دنیای کاخ نشینان نمی داد.

مراسم تشییع پیکر پاک شهید آیت الله رئیسی و دو تن از همراهان ایشان، از لحظاتی قبل از میدان جانبازان به سوی تقاطع خیابان پاسداران و بلوار شهید صیاد شیرازی آغاز شده است.

مردم بیرجند با حضور گسترده خود در آخرین سفر رئیس جمهور شهید آمده اند تا حماسه‌ای خاطره انگیز در وداع با پیکر رئیس جمهور محبوب خود در تاریخ خراسان جنوبی ثبت کنند؛ مردمانی که به خوبی قدر خدمت دانسته و خدمتگزاران خود را دوست دارند.

مردم شهرهای مختلف خراسان جنوبی و نیز استان های مجاور نیز خود را به شهر بیرجند رسانده اند تا برای آخرین بار رییس جمهور شهید وداع کنند. 

پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر شهید جمهور با ۱۵۲ تیم و مرکز عملیاتی

محمدعلی کاوسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از پوشش امدادی ۱۵۲ تیم و مرکز عملیاتی ۴ نفره، مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی و هیئت همراه خبر داد.

وی افزود: تعداد ۶۴ تیم هلال‌احمر در مسیر مراسم حضور داشته و ۵۰ تیم عملیاتی در آماده‌باش هستند.

تعداد بازدید : 6

مردم خراسان جنوبی از او خاطره‌ها دارند

مردم خراسان جنوبی از او خاطره‌ها دارند؛ از همان روزی که پای درد دل کارگران معدن زغال سنگ طبس نشست و تأکید کرد که باید مشکلات آنان ظرف مدت مشخصی حل شود. از همان لحظاتی که در سفر استانی به محلات پایین شهر بیرجند که مردم محروم ولی با دل‌هایی پاک و زلال زندگی می‌کردند، سر زد و ارادت خود را به آنان نشان داد. چرا که او شاگرد همان پیر روشن ضمیر جماران بود که می‌گفت «من یک موی کوخ نشینان را به تمام دنیای کاخ نشینان نمی‌دهم».

حال او دوباره آمد تا نشان ارادتی متقابل از مردم دیار خاوران و سید شهیدان خدمت باشد؛ اما این بار نه با تَنی سالم؛ بلکه با بدنی قطعه قطعه و پیکری سوخته. آمد تا این بار نیز با پیکر بی جانش، مرهمی بر زخم مردم باشد.

پیکر پاک آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز پس از تشییع توسط مردم مشهد در حرم حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام به خاک سپرده می شود.

ارسال نظرات