۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۷۵۸۰۰۱
امام جمعه موقت کاشان:

حضور میلیونی مردم در تشییع پیکرهای مطهر شهدای خدمت از معجزه های انقلاب است

حضور میلیونی مردم در تشییع پیکرهای مطهر شهدای خدمت از معجزه های انقلاب است
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار حضور میلیونی ملت ایران در تشییع پیکر مطهر آیت الله رئیسی و همراهان ایشان را از اعجاز انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبارچهارشنبه شب در جلسه دیدار با خانواده شهدای پایگاه ملامحسن فیض و شهدای منطقه درب قائم با گرامیداشت یاد شهید آیت الله رئیسی و همراهانش، گفت: حضور در محفل شهدا سعادت و افتخار بزرگی است.

وی افزود: مهم ترین ویژگی آیت الله رئیسی این بود که صادقه وارد عرصه کار و عمل شد و تا انتها راه خدمت صادقانه به مردم و نظام و اسلام را ادامه داد تا در این راه به شهادت رسید.

حجت الاسلام اسلامی تبار انقلاب اسلامی را معجزه الهی دانست و گفت: تا کنون هیچ حادثه تلخ و سنگینی نتوانسته است خدشه‌ای به انقلاب اسلامی و نظام وارد کند و با رفتن یک خدمتگزار خللی در اراده آهنین ملی و کشور به وجود نمی‌آید.

وی با بیان اینکه تا کنون بار‌ها حوادث سخت و سنگینی در کشور رخ داده است، اما هیچ خللی در انجام امور کشور وارد نشده است، یادآور شد: در نخستین حادثه سنگین ۷ تیر ۷۲ نفر از مسؤولان کشور در بحران سخت آن روز به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت کاشان حضور میلیونی ملت ایران در تشییع پیکر مطهر آیت الله رئیسی و همراهان ایشان را از اعجاز انقلاب اسلامی دانست و گفت: تشییع چندین میلیونی پیکر پاک سردار سلیمانی و امروز هم تشییع چندین میلیونی آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان و حضور سران حدود ۶۰ کشور در ایران و عزای عمومی یک سوم جمعیت جهان از اعجاز‌های الهی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: شهید آیت الله رئیسی نیز مانند شهید رجائی کار کرد و مانند بهشتی رفت؛ ایشان مانند بهشتی خدمتگزار، مردمی، متواضع، مخلص، انقلابی، ولایی و مکتبی و مظلوم بود. 

وی افزود: همانگونه که به شهید بهشتی تهمت زدند و نهایتا با مظلومیت به شهادت رسید، امروز نیز هجمه تبلیغاتی علیه شهید آیت الله رئیسی که با دل و جان برای مردم کار کرد و نهایتا مظلومانه به شهادت رسید زیاد بود.

امام جمعه موقت کاشان به کارنامه درخشان سه ساله ریاست جمهوری آیت الله رئیسی اشاره کرد و با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور را در این سه سال برطرف کرد، گفت: در دوره ریاست جمهوری آیت الله رئیسی مشکلات برجای مانده از دوره‌های قبل به اندازه‌ای زیاد است که هرچقدر مشکلات را برطرف کرد باز هم مشکلات دیگری وجود داشت.

وی افزود: شهید رئیسی مانند شهید بهشتی مظلوم و مانند شهید رجائی مردمی و خدمتگزار محرومین بود و شباهت زیادی بین سه شهید بهشتی و رجایی و رئیسی بود و هر سه نفر سوختند و به شهادت رسیدند.

به گفته وی دشمن از شهید بهشتی و شهید رئیسی که مشکلات کشور و راه حل آن پیدا کرده و برای حل آن تلاش می‌کردند ترس و هراس داشت، به همین علت آنها را مورد هجمه تبلیغاتی خود قرار داد.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: شهید آیت الله رئیسی کمر همت را برای رفع مشکلات مردم بسته بود و در این راه سر از پا نمی‌شناخت و شبانه روز حتی روز‌های تعطیل نیز تلاش کرد.

وی از شهادت به عنوان یک توفیق الهی نام برد و این توفیق الهی را نیازمند داشتن لیاقت دانست و گفت: شهید آیت الله رئیسی لایق شهادت بود و شهادت پاداش خدمات ارزشمند ایشان بود.

امام جمعه موقت کاشان از خدمت خالصانه به مردم به عنوان مهمترین ویژگی آیت الله رئیس نام برد و ابراز داشت: شهید رئیسی از اینکه خادم الرضا بود به خودش افتخار می‌کرد و در همه ابعاد خادم و خدمتگزار بود.

وی افزود: شهید رئیسی هم خادم و سرباز ولایت بود، هم خادم و سرباز دین و دفاع از دین بود، هم خادم و سرباز دفاع از انقلاب بود و هم خادم و سرباز ملت بود آن هم خدمتی شبانه روز و خالصانه و بدون منت و جهادی و تعطیل و غیر تعطیل برایش معنا نداشت.

به گفته وی ملت ایران در تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی و همراهان شهیدش سنگ تمام گذاشتند و کم نگذاشتند و همه به صحنه آمدند و اشک ریختند، چرا که هر کسی که ایمان و عمل صالح داشته باشد خداوند سریع محبت او را در دل مردم قرار می‌دهد.

حجت الاسلام اسلامی تبار خدمت به مردم را مهمترین عمل صالح شهید جمهور دانست و گفت: بعد از انجام واجبات و ایمان و خدا عمل صالح است؛ امام حسن عسکری(ع) می‌فرماید، ایمان به خدا و خدمت به مردم بالاترین عمل صالح است و شهید رئیسی در راه خدمت به مردم به شهادت رسیدند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات