۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۵۸۰۲۶
مدیر حوزه علمیه لرستان:

آیت الله رئیسی مجاهدی خستگی ناپذیر بود

آیت الله رئیسی مجاهدی خستگی ناپذیر بود
حجت الاسلام عبداللهی گفت: آیت الله رئیسی مجاهدی خستگی ناپذیر بود و تمام وقت خویش را صرف خدمت به مردم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام احد عبداللهی، امروز در نخستین یادواره شهدای حاج عمران کوهدشت و شهدای خدمت در شهرستان کوهدشت با اشاره به ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی خستگی ناپذیر، متواضع، اهل دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از حرم، ولایتمدار و... بود.

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: امروز وارد دولت اسلامی شده‌ایم ومرحوم شهید آیت‌الله رئیسی دولت اسلامی را با شاخصه های اسلامی و برگرفته از الگوی مهدوی رقم زد که عزت مسلمانان و ذلت کفار را مد‌نظر داشت.

وی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی جوانانی تربیت کرد که در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی همیشه در صحنه هستندو ادامه داد: ثمره خون شهید سلیمانی، موجب وعده صادق شد.

حجت الاسلام عبداللهی اظهار کرد: جانشینان شهید سلیمانی راه ایشان را ادامه داده و گام های خوبی را برداشتند و عملیات وعده صادق را رقم زدند.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حججی‌ها را تربیت کرد و به مقام سردار دلها رسید، اظهارکرد: شهید سلیمانی موجب شکل‌گیری جبهه مقاومت شد.

مدیر حوزه علمیه لرستان بیان‌ کرد: آیت الله شهید رئیسی نیز به مقام سیدمحرومان رسید، ایشان کسی بود که تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم کرد.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری بایستی به شخصیتی رای بدهیم که این علم را به سر منزل اصلی برساند، گفت: راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی این است که با بصیرت باشیم و با انتخابی مناسب، شخصیتی به عنوان رئیس جمهور معرفی شود که ادامه دولت شهید رئیسی را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز با پیگیری های مدیران اسلامی روز لرستان در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شده است، بایستی روز جهاد تبیین را نیز رقم بزنیم، گفت: روز لرستان، روز افتخار آفرینی مردمان لر است؛ امروز ما به قول مقام معظم رهبری، نزدیک به قله هستیم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات