۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۷۵۸۰۷۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

آیت الله رئیسی بهترین الگو برای خدمت به مردم است

آیت الله رئیسی بهترین الگو برای خدمت به مردم است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی، آیت الله رئیسی را بهترین الگو برای خدمت به مردم دانست و گفت: باید برای رضایت خدا تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی پنجشنبه شب در بازدید سرزده از بیمارستان شهید بهشتی بعد از اقامه نماز مغربین در جمع همراهان بیماران و کادر درمانی گفت: عزت شهید آیت الله رئیسی بخاطر خدمت خالصانه به مردم بود.

وی با آرزوی سلامتی و شفاعت برای تمامی بیماران با اشاره به اینکه بیماری یک امتحان برای بیماران واطرافیان آنها است، افزود: بر اساس بینش توحیدی و الهی خداوند برای مومن همیشه خیر می‌خواهد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه بیمار با تحمل دوره بیماری، رحمت الهی ویژه بر او نازل می‌شود، اظهار داشت: کادر درمان اعم از پزشکان و پرستاران قدر خدمات خود را بدانند چرا که یک شب پرستاری از بیمار ثواب حضرت ابراهیم خلیل الرحمان را دارد.

وی ادامه داد: در بین ١٢۴ هزار پیامبر تنها برای حضرت ابراهیم می‌توانیم به صورت مستقیم بگوئیم علیه السلام، اما برای بقیه باید بگویم «علی نبینا و آله و علیه السلام» به عنوان مثال برای حضرت موسی «علی نبینا و آله علیه السلام» چرا که این مقام حضرت ابراهیم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در رابطه با حضور در نماز جماعت نیز گفت: با وجود مشغله کادر درمان و مشکلات همراهان، نسبت به نماز جماعت اهتمام داشته باشید چرا که این وظیفه دینی و سفارش امام رضا (ع) است که نماز را اول وقت بخوانید.

وی ادامه داد: پیامبراکرم (ص) می‌فرماید، نماز اول وقت رضوان الله است و نماز آخر وقت غفوالله است، نماز در اول وقت خشنودى خداوند و بهشت رضوان است و پایان وقت عفو خداوند است، اما اگرنماز را عمدا با تاخیر بخوانیم مشمول آیه «فَوَیْلٌ لِلْمُصَلِّینَ، الَّذِینَ هُمْ عَنْ صَلاتِهِمْ ساهُونَ» خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ارتباط با مکان نمازخانه گفت: مکان نمازخانه باید آرامش بخش باشد و توجه انسان فقط به نماز باشد چرا که نماز اولویت نخست در اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه به لزوم تقدیر و تشکر از افرادی که به بهترین شکل ممکن خدمت می‌کنند تأکید کرد و ابراز داشت: خداوند به دلیل خدمات خالصانه آیت الله رئیسی به مردم عزت داد.

وی آیت الله رئیسی را بهترین الگو برای خدمت به مردم دانست و با تأکید بر اینکه باید برای رضایت خدا تلاش کنیم، اظهار داشت: کوچکترین کار خیرنزد خداوند پنهان نمی‌ماند و بنده خودعزت می‌دهد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات