۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۷۵۸۰۸۵
عضو شورای اسلامی شهر:

شهدای خدمت الگوی مسئولان در عملکرد‌های مدیریتی باشند

شهدای خدمت الگوی مسئولان در عملکرد‌های مدیریتی باشند
اصفهان – هاشمی طاهری با اشاره به اینکه شهدای خدمت الگوی مسئولان در عملکرد‌های مدیریتی باشند، گفت: تخصص، تعهد، روحیه خدمت‎گزاری و استکبارستیزی از ویژگی‌های مدیر در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علی هاشمی طاهری پنجشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و گرامیداشت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر گفت: شهدای خدمت الگوی مسئولان در عملکرد‌های مدیریتی باشند. 

وی به برخی از ویژگی‌های مدیر در تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تخصص، تعهد، روحیه خدمت‎گزاری و استکبار ستیزی از ویژگی‌های مدیر در تراز انقلاب اسلامی است. 

هاشمی طاهری ادامه داد: مدیر در این تراز با سعه صدر برای منافع و رضایت مردم کار می‌کند و تخریب‌ها و تهمت‌ها را هم تحمل می‌کند و نیز پاکدست و پاسخگو و با گذشت است. 

اِین عضو شورای اسلامی شهر کاشان اظهار داشت: آیت الله رئیسی که هم از دیپلماسی عزتمندانه برخوردار بود و هم اقتدار توانست بنیه دفاعی کشور را تقویت کند.

هاشمی طاهری با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی و همراهانش در خستگی ناپذیری باید الگوی همه باشد افزود: ملت ایران هم با حضور پرشور در برنامه‌های تشییع شهید آیت الله رئیسی ثابت کرد باوجود مشکلات اقتصادی و معیشتی فعلی، قدردان زحمت رئیس جمهور خود هستند.

وی در ادامه یادآور شد: با شهادت بزرگانی مثل شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی و آیت الله رئیسی به درخت تناور انقلاب اسلامی هیچ خدشه‌ای وارد نخواهد شد و این انقلاب تا رسیدن به دست صاحب اصلی اش با اقتدار به پیش خواهد رفت. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات