۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۷۵۸۲۳۵
امام جمعه طبس:

شهید آیت الله رئیسی مسائل انقلابی را به خوبی پیگیری کرد

شهید آیت الله رئیسی مسائل انقلابی را به خوبی پیگیری کرد
حجت الاسلام محمدی با بیان این که دشمن تلاش بسیاری برای ساقط نمودن انقلاب انجام داده، اما نتوانسته جریان انقلاب را متوقف کند، گفت: شهید آیت الله رئیسی شعارهای انقلاب را سر دست گرفت و مسائل انقلابی را به خوبی پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدی، امام جمعه طبس در جلسه طلاب و فضلای طبسی مقیم قم که در مسجد امام حسین(علیه السلام) قم برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان، اظهار داشت: شهید آیت الله رئیسی شعارهای انقلاب را سر دست گرفت و مسائل انقلابی را به خوبی پیگیری کرد.

وی ابراز داشت: سعادت و شقاوت جامعه در دست ما طلبه هاست و بر اساس آمار و ارقام، هر جا طلاب و فضلا، حضوری فعالانه داشته اند، آسیب های اجتماعی و انحرافات فکری، اعتقادی و اخلاقی به حداقل ممکن رسیده است.

امام جمعه طبس خاطرنشان ساخت: دشمن تلاش بسیاری برای ساقط نمودن انقلاب انجام داده است؛ اما نتوانسته اند جریان انقلاب را متوقف کنند و به دنبال ضربه زدن از درون هستند.

سخنران این جلسه بیان داشت: حضور روحانیت در عرصه های گوناگون حتما نقش آفرین است و در تقویت نظام، انقلاب و رهبری بسیار کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: آیت الله رئیسی فرمایشات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار می داد و اینگونه تلاش کرد که مقام معظم رهبری پس از شهادت ایشان فرمودند: وجود ایشان مغتنم بود.

امام جمعه طبس در پایان ابراز داشت: وجود خدمتگزار آیت الله رئیسی برای مردم بود که پس از شهادت ایشان، شاهد حضور پرشور مردم در مراسمات تشییع و عزاداری شهدای خدمت باشیم.

ارسال نظرات