۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۵۸۲۵۶

رئیس اسبق موساد: اسرائیل قدرت نابودی حماس را ندارد

رئیس اسبق موساد: اسرائیل قدرت نابودی حماس را ندارد
رئیس اسبق سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست این رژیم در تحقق اهداف جنگی خود تاکید کرد که اسرائیل نمی‌تواند حماس را از بین ببرد و نوار غزه به همین شکل باقی خواهد ماند.

در حالی که انتقادات محافل و مسئولان صهیونیست از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم در جنگ غزه و ادامه این جنگ فرسایشی همچنان ادامه دارد، «دانی یاتوم» رئیس اسبق سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در سخنانی اعلام کرد: زمان برای اسرای اسرائیلی که در نوار غزه هستند رو به پایان است.

وی در گفتگو با شبکه 13 رژیم اشغالگر تاکید کرد که بازگرداندن اسرای اسرائیلی از غزه موضوع بسیار مهمی است و همین امر اسرائیل را ملزم می‌کند که در مرحله معینی جنگ را متوقف کند.

رئیس اسبق موساد ادامه داد: اسرائیل به اهداف خود در جنگ غزه نمی‌رسد و نوار غزه به همین شکل باقی خواهد ماند. همچنین حتی اگر اسرائیل چند ماه دیگر هم در نوار غزه بماند و در بالا و پایین زمین آن مشغول به جنگ شود هرگز موفق به از بین بردن همه نیروهای حماس و حتی اکثریت آنها نخواهد شد.

دانی یاتوم تصریح کرد که اسرائیل همچنین در نابودی همه زیرساخت‌های مقاومت در نوار غزه موفق نمی‌شود.

وی با اشاره به حملات موشکی از جانب مقاومت فلسطین به ویژه گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس علیه گوش‌دان و تل‌آویو گفت: این مسئله تعجب آور نبود زیرا همه می‌دانند که حماس هنوز توانایی پرتاب موشک را دارد.

«متان فلنائی» نایب رئیس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز در گفتگو با شبکه کان این رژیم با اشاره به موفقیت مقاومت فلسطین در عملیات‌های موشکی خود اعلام کرد: حماس هنوز وجود دارد و چیزی به نام نابودی حماس وجود ندارد. صحبت‌ها درباره نابودی حماس صرفاً حرف‌های توخالی است که ما در اسرائیل به شکل گسترده درباره آن می‌شنویم اما واقعیت این است که حماس پدیده‌ای است که مجبوریم آن را تحمل کنیم.

دیروز گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که شهر تل‌آویو را با تعداد زیادی موشک هدف قرار داده است.

همزمان با اعلام این خبر، رسانه‌های رژیم اسرائیل گزارش دادند که سامانه‌های هشدار شلیک موشک و راکت در شهر تل‌آویو و حومه آن فعال شده است و 15 مورد صدای انفجار در منطقه تل‌آ‌ویو به گوش رسیده است.

رادیو ارتش اسرائیل هم گزارش داد که 12 موشک از رفح، جایی در جنوب غزه به «قلب اسرائیل» شلیک شده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات