۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۵۸۳۴۷
مدیر ستاد بنیاد مهدویت آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

عنایت و اهتمام شهید آیت الله آل هاشم نسبت به مباحث مهدوی

عنایت و اهتمام شهید آیت الله آل هاشم نسبت به مباحث مهدوی
مدیر ستاد بنیاد مهدویت استان آذربایجان شرقی گفت: آیت الله شهید آل هاشم گفته بود با بنیاد مهدویت همکاری کنید و از نظرات آنها استفاده کنید و خودتان بدون هماهنگی بنیاد جلو نروید.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مجید آقاجانی مدیر بنیاد استان به مناسبت شهادت امام جمعه تبریز، در گفت‌وگویی اظهار کرد: روزی حاج آقای آل هاشم با بنده تماس گرفت و گفت: بنده می خواهم روزهای جمعه بخشی از خطبه های نماز جمعه را به بیان مطالبی در مورد حضرت امام زمان(عج) اختصاص بدهم و لذا از کتاب های بنیاد که در این زمینه به درد بنده می خورد معرفی کنید تا استفاده کنیم، این نشانه نهایت تواضع و ارزشی بود که به بنیاد قائل بودند.

وی ادامه داد: امام جمعه در حقیقت یکی از بالاترین یاوران مهدوی استان بود، در دیداری که به همراه استاد شهبازی داشتیم، وی از برگزاری دوره هزار نفری مربی مهدوی در تبریز خیلی تشکر کردند و از اساتید مهدوی که از قم تشریف می آوردند قدردانی کرد، و گفت: آقاجانی فردی زحمت کش و پرتلاش است، برای موفقیتش دعا می کنیم.

حجت الاسلام آقاجانی با بیان تاکیدات آیت الله شهید آل هاشم به ادارات و عموم مردم در امر مهدویت، افزود: حاج آقا همیشه در جلسات شورای مهدویت استان می گفت: در اسلام چهار اتفاق مهم وجود دارد؛ مبعث، غدیر، عاشورا و نیمه شعبان، این روزها خیلی عزیز و مهم هستند ولی به نظر بنده نیمه شعبان از این روزها بالاتر و مهمتر است. و باید بیشتر کار شود چرا که عموما برای مبعث، غدیر و عاشورا برنامه های فرهنگی در سطح شهر اجرا می شود ولی برای نیمه شعبان باید خیلی بیشتر از این ها زحمت بکشیم چرا که نتیجه مبعث، غدیر و عاشورا نیمه شعبان، آن هم معرفی و زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به حمایت های آیت الله آل هاشم از بنیاد استان، تصریح کرد: هر کجا برنامه فرهنگی با موضوع مهدویت در استان اجرا می شد می گفت: با بنیاد مهدویت هماهنگ کنید، استانداری یک برنامه فاخر برای تجلیل از خادمان و یاوران مهدویت استان تدارک دیده بود که آیت الله شهید آل هاشم گفته بود با بنیاد مهدویت همکاری کنید و از نظرات آنها استفاده کنید و خودتان بدون هماهنگی بنیاد جلو نروید.

وحید نستوهی
ارسال نظرات