۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۷۵۸۳۵۷
تولیت حرم مطهر شاهچراغ تاکید کرد؛

لزوم حفظ وحدت نیروهای انقلابی در انتخابات پیش رو

لزوم حفظ وحدت نیروهای انقلابی در انتخابات پیش رو
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری با اشاره به انتخابات هشتم تیر ماه، گفت: امروز زمان تخریب، تفرقه و اختلاف نیست و آن «ید واحده» که حضرت امام راحل فرمودند باید تحقق یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت گفت: رهبر انقلاب(مدظله العالی) در خصوص فقدان رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی فرمودند که در مسائل کشور هیچ اختلالی پیش نخواهد آمد و این که پس از شهادت این بزرگوار و همراهانشان، کشور دچار آسیب نمی گردد به خاطر اراده خداوند متعال است و هم به وجود و نقش ارزشمند ولایت در استواری و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی و هچنین به بصیرت مردم ولایت مدار باز می گردد.

وی در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: آزمون انتخابات ریاست جمهوری را پیش‌ روی ما قرار دارد که به فرموده مقام معظم رهبری با دسته‌بندی نیروهای انقلاب، و نیروهای غرب‌گرا و مخالف مخالف انقلاب مواجهیم که جبهه‌بندی در برابر این دو جریان وجود دارد.

وی به لزوم وحدت در جبهه انقلابی اسلامی تاکید کرد و گفت: کسانی که در جبهه انقلاب قرار می‌گیرند نباید به بهانه‌های واهی یکدیگر را مورد اتهام قرار دهند چراکه همه یک هدف را دنبال می کنند و آن نیز مقابله با دشمن است و باید مراقب بود دشمن نیروهای انقلاب را درگیر تفرقه و انشقاق کند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی اذعان نمود: در این مصیبت آزمونی جدی برا ما وجود دارد و امروز زمان تخریب، تفرقه و اختلاف نیست و آن «ید واحده» که حضرت امام راحل(ره) فرمودند باید تحقق یابد.

 .

ارسال نظرات