۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۷۵۸۴۰۷
گزارشی از چهاردهمین جلسه شورای علمی مهدویت شبکه ولایت؛

بررسی ظرفیت های مرکز تخصصی مهدویت جهت بکار گیری در شبکه ولایت

بررسی ظرفیت های مرکز تخصصی مهدویت جهت بکار گیری در شبکه ولایت
چهاردهمین جلسه شورای علمی مهدویت شبکه های جهانی ولایت با حضور مدیر مرکز تخصصی مهدویت و اساتید مهدویت و مدیران شبکه ولایت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، چهاردهمین جلسه شورای علمی مهدویت شبکه های جهانی ولایت با حضور مدیر مرکز تخصصی مهدویت و اساتید مهدویت و مدیران شبکه ولایت برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی ظرفیت های مرکز تخصصی مهدویت جهت بکار گیری در شبکه های جهانی ولایت، پیشنهاداتی از سوی مرکز تخصصی و شبکه ولایت داده شده که در این جلسه بررسی گردید و مصوب گردید مرکز تخصصی ضمن پشتیبانی محتوایی و در اختیار قرار دادن کارشناسان رسانه ای با شبکه جهانی ولایت همکاری لازم را داشته باشند.

در جلسه اخیر گروه مهدویت با حضور حجج‌الاسلام کلباسی، شهبازیان، نصوری، موسوی، علوی و آقای شرفی و با دبیری محسن حجت پناه، موضوعات مهمی مطرح شد.
 
در این جلسه، گزارشی از برنامه های مهدوی شبکه فارسی و عربی و برنامه ریزی برای برنامه گامی به سوی ظهور و دیگر برنامه های مهدوی ارائه شد.
 
همچنین، مشکلات برنامه های مهدوی شبکه ولایت فارسی از جمله کمبود کارشناس رسانه ای و متخصص و متعهد برای برنامه زنده مهدوی مورد بحث قرار گرفت.
 
حجت الاسلام کلباسی در جلسه بر اهمیت برنامه پاسخ به شبهات تاکید کرد و گفت: برای اینکه مخاطبان با برنامه پیوندی برقرار کنند باید ساز و کاری در نظر گرفت مثلاً مباحث روز مهدویت و بیان مسائل آینده مثلاً سؤالات سازمان یافته را افرادی زنگ بزنند و بپرسند.
 
نصوری نیز در این جلسه وعده داد که در مرکز تخصصی به جمع‌بندی برسد و در بحث کارشناس جدی کمک خواهد کرد. او همچنین پیشنهاد داد که از جامعه المصطفی استفاده شود و گفت: ما در همه شهرها شعبه داریم و می‌توانیم کمک کنیم.
 
شهبازیان نیز در این جلسه چندین ایده را مطرح کرد، از جمله هماهنگی با تلویزیون رسمی برای پخش همزمان برنامه ها، معرفی شبکه ولایت در اردوگاه ها و استفاده از افراد مستبصر و ... .
 
در پایان جلسه، تصمیم گرفته شد که مصوبات قبلی جلسات را پیگیری کنند و برنامه های آتی را بر اساس نظرات ارائه شده در این جلسه برنامه ریزی کنند.
ارسال نظرات