۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۷۵۸۵۴۴
اسلامی خبر داد؛

نام‌گذاری منطقه راهبردی هسته‌ای اصفهان به نام شهید آیت الله رئیسی

نام‌گذاری منطقه راهبردی هسته‌ای اصفهان به نام شهید آیت الله رئیسی
اسلامی با اشاره به نام‌گذاری منطقه راهبردی هسته‌ای اصفهان به نام شهید آیت الله رئیسی، گفت: نگاه شهید رئیسی به مسأله هسته‌ای راهبردی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی هسته‌ای در آیین نامگذاری منطقه هسته‌ای اصفهان به نام شهید آیت الله رئیسی، گفت: منطقه هسته‌ای اصفهان از مناطق راهبردی هسته‌ای کشور است و نامگذاری این منطقه به نام شهید آیت الله رئیسی به دلیل نوع نگاه راهبردی ایشان به حوزه فناوری هسته‌ای در راستای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری بوده است.

رییس سازمان انرژی هسته ای خاطرنشان کرد: شهید آیت الله رئیسی گرانقدر بی‌منت و به‌صورت خستگی‌ناپذیر برای پیشرفت و اعتلای جمهوری اسلامی همواره تلاشی بی‌وقفه داشت.

وی در ادامه افزود: یکی از وعده‌های داده شده ما که از تکالیف ما در صنعت هسته‌ای است، موضوع پرتو دهی است و ما وعده داده بودیم که در ۱۲ نقطه کشور مرکز پرتو دهی داشته باشیم که نخستین مرکز با حضور استاندار اصفهان، در اصفهان افتتاح شد.

اسلامی آفت زدایی و جلوگیری از آفت پذیری محصولات غذایی را از دستاوردهای پرتو دهی برشمرد و تصریح کرد: با توجه به شعار سال، این فعالیت پرتو دهی با مشارکت بخش خصوصی است و می‌تواند نقش ویژه‌ای در عرصه امنیت غذایی، جلوگیری از ضایعات در صنعت غذایی و ارتقای سلامت جامعه داشته باشد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات