۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۵۸۵۶۷
سرپرست فرمانداری کاشان:

کنگره ملی شهدا در کاشان به صورت مردمی و با پیوست فرهنگی برگزار شود

کنگره ملی شهدا در کاشان به صورت مردمی و با پیوست فرهنگی برگزار شود
اصفهان- محمدی فشارکی برمردمی برگزار کردن و دارا بودن پیوست فرهنگی ویژه برنامه‌های کنگره ملی شهدا کاشان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی عصر پنجشنبه در هجدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای کاشان با اشاره به ۴۱ شهید کارمن دشهرستان کاشان گفت: شهرستان کاشان ۴۴ شهید فراجا، ۳۸۰ شهید ارتش و ۲۲۳ شهید پاسدار دارد.

وی کمیته‌های کنگره ملی شهدای کاشان را فعال ارزیابی کرد و افزود: برخی یادواره‌ها در قالب اجلاسیه برگزارشد و برخی برنامه‌ها هم با محوریت سپاه و بنیاد شهید در حال انجام است.

محمدی فشارکی با اشاره به اینکه ما به شهدای خود در حوزه‌های مختلف افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا نیز یکی از برنامه‌های محوری کنگره ملی شهدا است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با تاکید برمردمی برگزار کردن و دارا بودن پیوست فرهنگی ویژه برنامه‌های کنگره ملی شهدا کاشان ابراز داشت: برنامه‌های کنگره ملی شهدای کاشان باید از حالت حاکمیتی و دولتی خارج شود. 

وی با بیان اینکه اگر قرار است اتفاق مبارکی رخ دهد با همین برگزاری اجلاسیه و یادواره‌ها محقق می‌شود ابراز امیدواری کرد با اقدامات صورت گرفته انجام برنامه‌ها با سرعت ادامه یابد و همه مردم در اقشار مختلف متولی برگزاری کنگره ملی شهدا کاشان شوند.

محمدی فشارکی تصریح کرد: طی برنامه ریزی تانجام شده از سوی ناحیه مقاومت بسیج مقرر شده تا کنگره ملی شهدا در سه بخش اجرا شود که اجرای نمایش و رزمایش از ۲۰ شهریور تا ۲۰ مهر، اجرای نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب ۲۵ آبان تا ۱۰ آذر و دیدار با رهبر معظم انقلاب از ۲۰ دی تا ۱۰ بهمن برنامه ریزی شده است. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات