۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۷۵۸۶۵۳
کارشناس ادیان و مذاهب اسلامی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

با نگاهی آگاهانه رئیس جمهوری در تراز انقلاب انتخاب کنیم

با نگاهی آگاهانه رئیس جمهوری در تراز انقلاب انتخاب کنیم
کرمانشاه ـ حجت الاسلام چراغی گفت: باید با نگاهی آگاهانه و تفکری انقلابی رئیس جمهوری در تراز انقلاب و همسو با آرمان‌های امام و شهدا انتخاب کنیم تا این انقلاب روز به روز قوی‌تر و مقتدرتر از گذشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام محرمعلی چراغی امروز در نشست با جمعی از فعالان مذهبی و طلاب کرمانشاهی ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی در سخنانی اظهار داشت: شهید آیت الله رئیسی در دوران کوتاه ریاست جمهوری در مناطق کم برخوردار و مرزی و محروم حضور داشتند و از نزدیک کارها را پیگیری و رصد می‌کردند.

کارشناس ادیان و مذاهب اسلامی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌های بارز شهید آیت الله رئیسی نگاه وحدت بخش وی به جهان اسلام بود و در بحث غزه تنها رئیس جمهور جهان اسلام بود که دغدغه حل مشکل ملت فلسطین و جهان اسلام را در سر داشت.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و لزوم مشارکت حداکثری در آن، عنوان کرد: انتخابات دولت چهاردهم یعنی انتخابات ریاست جمهوری امسال که در تیر ماه جاری برگزار می‌شود بالعکس آنچه که برخی می‌اندیشند بسیار پر اهمیت و حائز جایگاه می‌باشد، بنابراین مشارکت ما در این انتخابات می‌تواند زمینه تحولات بسیاری باشد.

حجت الاسلام چراغی تصریح کرد: باید با نگاهی آگاهانه و تفکری انقلابی رئیس جمهوری در تراز انقلاب و همسو با آرمان‌های امام و شهدا انتخاب نماییم تا این انقلاب روز به روز قوی‌تر و مقتدرتر از گذشته شود.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که گذر روزگار خدمات و کارهای بزرگ شهید آیت الله رئیسی را از یاد ما ببرد بلکه باید با تبیین و روشنگری شخصیت والای این شهید خدمت را به همگان بشناسانیم./1400/

ارسال نظرات